تاریخ انتشار: 1398/09/12 15:36
کد خبر: 79336

مسیح زاهدی: بازی کردنم پنجاه پنجاه است

مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان در دیداری که ماشین سازان توانستند سایپا را شکست دهند مصدوم شد و ادامه بازی را از دست داد
مسیح زاهدی: بازی کردنم پنجاه پنجاه است

مصدومیت مسیح زاهدی برای این بازیکن تبدیل به داستان هزار و یک شب شده است و هر دو بازی یک بار یک برخورد شدید او را از یک بازی دور می کند. در دیدار ماشین سازی با سایپا که با برتری سبزهای تبریزی همراه بود در همان ابتدای کار مصدوم شد و ادامه بازی را از دست داد.

زاهدی در مورد مصدومیت خود می گوید: در بازی با سایپا در بازی شروع شد سر یک توپ با بازیکن سایپا درگیر شدیم که از شانس من استوک بازیکن صاف رفت رو زخم من و دوباره همان درد کهنه من شروع شد. قیقا اتفاقی که در دیدار با پرسپولیس افتاد و انگار استوک ها زخم مرا شناخته اند و مستقیم روی آن می خوابند.

مسیح ادامه داد: دقیقه یک بازی بود و بنیان دیزل رو سرم چرخید و پزشک تیم هم گفت تعویض! گفتم بابا کجا تعویض همین اول بازی کجا تعویض بشم؟ گفتم میتونم ادامه بدم و با اسپری ادامه دادم ولی شدت درد به حدی شد که دیگه نتونستم ادامه بدم و حضورم میتونست به تیم ضربه بزنه و درخواست تعویض دادم.

مدافع ماشین سازی در مورد حضورش در دیدار با پارس جنوبی توضیح می دهد: هفته گذشته فیزیوتراپی کردم و در تمرینات نیز با کادر پزشکی کار کردم و امروز نیز با تیم راهی جم می شوم ولی حضور یا عدم حضورم در این بازی بستگی به نظر کادر فنی و پزشکی دارد و هنوز نمی دانم که در این دیدار بازی خواهم کرد یا نه و به عبارتی بازی کردنم پنجاه پنجاه است.

با شرایط فوق به نظر می رسد زاهدی برای دیدار حساس با تراکتور نیز با احتمالات مواجه است که در اینخصوص توضیح می دهد: این دیدار دربی تبریز است و شاید حساسیتی بین هواداران وجود نداشته باشد یک بازی برادرانه محسوب شود ولی برای ما بازیکنان مهم است و من تلاشم این است که در این دیدار حساس باشم و در هر شرایطی برای این دیدار خود را خواهم رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loaak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زاهدی:در شرایط بد نیز بازی می‌کنم