تاریخ انتشار: 1398/09/12 15:47
کد خبر: 79335

نساجی مازندران دو روی یک سکه/ لایه های پنهان شاگردان مهاجری

نساجی در یازده بازی گذشته خود دو روی سکه را به نمایش گذاشته است.
نساجی مازندران دو روی یک سکه/ لایه های پنهان شاگردان مهاجری

علی جلیلیان؛ نساجی مازندران در 11 بازی گذشته خود در لیگ نوزدهم، دو چهره کاملا متفاوت داشته است که با مقداری توجه می توان به این نتیجه رسید که آنها از  بازی های خوب خود در اول فصل فاصله گرفته و روزهای سختی را در پیش رو دارند.
شاگردان رضا مهاجری در پنج هفته اول لیگ برتر توانستند 6 امتیاز اندوخته داشته باشند و این در حالی بود که آنها تا این هفته با 12 گل زده در صدر جدول بهترین خط حمله لیگ تا پایان هفته پنجم بودند، آماری که نشانگر میانگین 2/4 گل زده در هر بازی می باشد که فوق العاده بوده است.
 اما این تنها یک روی سکه بوده است و از هفته ششم تا یازدهم یعنی بعد از گذشت 6 بازی، شاهد یک آمار فاجعه بار در این تیم بوده ایم و آنها تنها توانستند یک گل در این 6 بازی به ثمر برسانند یعنی چیزی نزدیک به هیچ!

شاگردان مهاجری در این 6 بازی نیز تنها 5 امتیاز کسب کرده اند و در هفته دوازدهم نیز بازی آنها برابر پرسپولیس کنسل شد و باید در این هفته به مصاف سپاهانی بروند که در اوج آمادگی می باشند.
با تمام این تفاسیر باید گفت که با توجه به عملکرد این تیم در 5 هفته ابتدایی و ثبت گل های فراوان، یعنی این که این تیم پتانسیل بالایی در امر گلزنی دارد و در صورتی که بتواند دوباره شرایط مطلوب دست یابد، می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد و برهمین اساس نمی توان این تیم را حریفی دست و پا بسته در برابر قلعه نویی و شاگردانش دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km99v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی دیدارهای باقی‌مانده از هفته دهم لیگ برتر  /از شکست منصوریان تا پیروزی یحیی گل محمدی