تاریخ انتشار: 1398/09/13 00:39
کد خبر: 79285

منتقدان دیروز استراماچونی، حامیان امروز او شدند!

آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال طی چند ماه حضور در این تیم عملکردی داشت که منتقدانش یک به یک عقب نشینی می‌کنند
 منتقدان دیروز استراماچونی، حامیان امروز او شدند!

مربی سابق اینتر درحالی هفته های ابتدایی لیگ را آغاز کرد که به دلیل تغییرات زیاد و ناهماهنگی در تیمش تا رده چهاردهم لیگ برتر نزول کرد و همین قعرنشینی بهانه ای شد برای حمله شدید منتقدانی که استرا را مربی اخراجی می نامیدند و حتی خواستار برکناری زودهنگام وی بودند!

هفته ها گذشت و کم کم سیستم 3-5-2 ایتالیایی در استقلال جا افتاد و حالا آبی پوشان پایتخت به شکلی بازی می کنند که منتقدان دیروز عقب نشینی کرده و به صف حامیان مرد ایتالیایی پیوسته اند.

تازه ترین منتقدِ عقب نشینی کرده استراماچونی، پیروز قربانی است که  اخیرا در مصاحبه ای گفت: روش ۲-۵-۳ استراماچونی به شکل عالی در استقلال نتیجه داده است. استقلال در کار تیمی خیلی خوب است و بر خلاف سه چهار بازی اول فصل که من خودم هم انتقاداتی روی آن بازی‌ها داشتم شرایط کلاً فرق کرده و دگرگون شده است. استقلال با روش نوینی بازی می‌کند که خیلی چیزها در آن برای موفقیت دیده می‌شود. اعتراف می‌کنم که خود من در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم استقلال تا این اندازه متحول شده و خوب بازی کند.

پیروز قربانی در ابتدا به عنوان دستیار استراماچونی معرفی شده بود، اما به دلیل ناهماهنگی ها در باشگاه استقلال و اختلاف با مدیران باشگاه در فاصله کمتر از 24 ساعت استعفا کرد و از منتقدین استقلالِ استراماچونی در ابتدای فصل بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5bvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره نوظهور استقلال ؛ بازیکنی که استراماچونی باید به او اعتماد کند

علی نیکبخت انتخاب قابل تامل مدیران سرخپوشان پاکدشت
مشکلات اقتصادی دامن‌گیر سرخپوشان؛