تاریخ انتشار: 1398/09/13 13:59
قاسمی‌نژاد: در ورزشگاه آزادی تنها نیستیم
کد خبر: 79246

می‌دانیم از کجا به استقلال ضربه بزنیم

هافبک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: طبق آنالیزهای دقیق نقاط ضعف استقلال را شناسایی کرده‌ایم و انشاالله از آنها بهترین استفاده را خواهیم برد.
می‌دانیم از کجا به استقلال ضربه بزنیم

امین قاسمی‌نژاد درباره دیدار برابر استقلال و شناخت نقاط ضعف این تیم گفت: استقلال چند هفته‌ای است که خیلی خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی را هم کسب کرده اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و انشاالله به تهران می‌آییم تا شرایط خوب‌مان را نشان دهیم. فکر می‌کنم با وجود تماشاگران زیادی که به ورزشگاه خواهند آمد نیز بازی باکیفیت و زیبایی به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم شش امتیاز دارد، ادامه داد: به هر حال ما می‌خواهیم نتیجه هفته گذشته خود را با پیروزی در این بازی فراموش کنیم و استقلال هم می‌خواهد روند موفقیت‌های خود را ادامه بدهد اما فاصله امتیازی دو تیم در جدول ارزش امتیازات این بازی را دو چندان کرده است ضمن اینکه ما بازی عقب افتاده هم داریم و تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را اندوخته کنیم.

هافبک گلزن شهرخودرو با بیان این که بازیکنان تیمش اتفاقات بازی با نفت را به فراموشی سپرده‌اند، ادامه داد: شرایط روحی تیم بسیار خوب است و خدا را شکر با انتقال تمرینات به چمن ثامن‌الائمه، شرایط تمرینی بهتر شده است. البته که هنوز مشکل البسه گرم وجود دارد اما تلاش می‌کنند تا حلش کنند.

قاسمی‌نژاد با تقدیر از تماشاگران مشهدی شهرخودرو گفت: تماشاگران زیادی از مشهد در حال عزیمت به تهران هستند تا ما در ورزشگاه آزادی تنها نباشیم. من از آنها واقعا تشکر می‌کنم که به عشق تیمشان این همه مسافت را طی می‌کنند تا کنار ما باشند و قول می‌دهم که تمام تلاشمان را بکنیم تا انشاالله با خوشحالی به مشهد برگردند.

وی با اشاره به نبود سروش رفیعی در این بازی حساس گفت: سروش محروم است و قطعا حضور و تجربه‌اش کمکی خوب برای تیم ما در این بازی بود اما فراموش نکنید که بازیکنان شهرخودرو همه در یک سطح هستند و در روزی که به زمین می‌آیند به چشم یک فرصت خوب به آن نگاه می‌کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzwde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرخودرو آماده رویارویی با شاگردان استراماچونی

 مشکل قفسه سینه شیخ جدی است
دیاباته بازی شهرخودرو را از دست داد؟