تاریخ انتشار: 1398/09/13 19:33
کد خبر: 79209

مربی پارس جنوبی: با چنگ و دندان تیم را حفظ کرده‌ایم

کوروس آقازاده، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با چنگ و دندان در حال حفظ کردن تیم هستیم و فکر می‌کنیم در ادامه کار سختی خواهیم داشت.

کوروس آقازاده پس از تساوی یک - یک تیم پارس جنوبی مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: ما توانستیم در نیمه اول یک گل به ثمر برسانیم و در ادامه نیز موقعیت‌‌های گل خوبی ایجاد کردیم که البته نتوانستیم از آنها بهره لازم را ببریم. در نیمه دوم این انتظار را داشتیم که حریف روی ما فشار بیشتری بیاورد و همین هم شد و ما روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.

وی با اشاره به مشکلات پارس جنوبی ادامه داد: با چنگ و دندان در حال حفظ کردن تیم هستیم و فکر می‌کنم در ادامه کار سختی خواهیم داشت. هر کسی که می‌تواند باید الان کمک کند, چون با این وضعیت اداره کردن تیم خیلی سخت است. الان عملا‌ً تمرکز تیم از بین رفته است و همین مسئله باعث می‌شود که بازیکن خودش را گم کند و گل دریافت کنیم.

مربی پارس جنوبی تأکید کرد: دست ما عملاً‌ بسته است. شما بیاید بودجه تیم ما را با دیگر تیم‌ها مقایسه کنید. شاید کل بودجه ما اندازه مبلغ یک بازیکن در تیم‌های دیگر باشد. برای موفقیت باید همه چیز فراهم شود و بعد از تیم نتیجه بخواهیم. وقتی پول باشد می‌توانید بازیکنی بگیرید که بتواند مشکلاتی را از تیم کم کند.

آقازاده عنوان کرد: مشکل دیگر ما این است که تعداد مصدومان نیز خیلی زیاد است و برای هر بازی ما چند مصدوم داریم. سعی می‌کنیم به آینده و به مسئولان شهر و مجموعه باشگاه امیدوار باشیم تا بتوانیم موفق باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g95rz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: موقعیت‌های ما بیشتر از پارس جنوبی بود