تاریخ انتشار: 1398/09/14 00:42
ذوب آهن- پرسپولیس؛
کد خبر: 79184

جدال دیدنی کالدرون ومنصوریان/ نحسی سیزده گریبان کدام یک را خواهد گرفت؟

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان فردا پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.
جدال دیدنی کالدرون ومنصوریان/ نحسی سیزده گریبان کدام یک را خواهد گرفت؟

تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا پنجشنبه 14 آذرماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند.
ذوب آهنی ها تا قبل از این بازی 12 مسابقه انجام داده اند که در این میان با کسب 11 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده اند، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی برازنده این تیم در این فصل نبوده و همواره به دلیل نتایج نسبتا ضعیفی که در لیگ نوزدهم گرفته اند، علی رضا منصوریان در لبه پرتگاه قرارداشته است.
شاگردان منصوریان در بازی گذشته خود در هفته دوازدهم در برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل دست یافتند و باید گفت در بازی برابر پرسپولیس برروی لبه تیغ قرار دارند و چه بسا این بازی آبستن حوادث مختلفی باشد.
ذوب آهنی ها از 12 بازی گذشته خود 10 گل به ثمر رسانده و در برابر آن 13 گل دریافت کرده اند که نمی تواند آمار مناسبی برای این تیم در این فصل باشد.

اما درآن سوی میدان شاگردان کالدرون قرار دارند که از 11 بازی گذشته خود دارای 19 امتیاز بوده و در رده پنجم جدول ایستاده اند، جایگاهی که در طی چند فصل گذشته هیچ وقت آن را تجربه نکرده بودند، به خصوص این که در لیگ نوزدهم بعد از چند سال پایین تر از استقلال قرار دارند و این تحت هیچ شرایطی به مذاق طرفداران این تیم خوش نخواهد آمد.

پرسپولیسی ها در هفته گذشته بازی خود را برابر نساجی تهران لغو شده دیدند و اگر چه در این بازی مهمان هستند، اما بدون تردید تنها به پیروزی می اندیشند و دوست ندارند تا قبل از پایان نیم فصل فاصله خود را با صدرنشینان بیشتر از این کنند  بازی با ذوب آهن می تواند کمی آنها را به آینده امیدوارتر نماید.

پرسپولیس حتی اگر برنده این بازی باشد بازهم نمی تواند در پایان هفته سیزدهم بالاتر از استقلال قرار بگیرد ولی این خوبی را دارد که هم چنان خود را در چند هفته به پایان نیم فصل جز مدعیان قرار خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loa98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس/بلیط در فولادشهر فروخته نمی‌شود