تاریخ انتشار: 1398/09/17 14:23
کد خبر: 78787

مدیرعامل پرسپولیس:کالدرون یک نفر را صد درصد تایید کرد

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز و در یک برنامه رادیویی درباره مسایل مختلفی چون جذب بازیکن جدید و حل مساله شکایت برانکو ایوانکوویچ صحبت کرد.
مدیرعامل پرسپولیس:کالدرون یک نفر را صد درصد تایید کرد

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم بعد از برد برابر ذوب آهن گفت:" به نظرم شرایط تیم با گذشته 12 هفته خوب است. آقای کالدرون ترکیب اصلی را شناخته و کاملا به مسایل فنی مسلط است. با بازگشت بشار رسن به تیم و قرارگرفتن بازیکنان در پست های خودشان روند تیم کاملا خوب شده و انشالله این روند ادامه خواهد داشت."

نیم فصل دوم

انصاری فرد در ادامه درباره جذب بازیکن برای پرسپولیس در نیم فصل گفت:" دیروز آخرین جلسه ما با آقای کالدرون برگزار شد. ما به ایشان چند بازیکن معرفی کردیم که کالدرون یک نفر را صد درصد تایید کرده و ما در حال انجام کارهای حضور این بازیکن هستیم. یکی دو کاندید دیگر هم داریم که اگر ظرف روزهای آینده به توافق برسیم به آقای کالدرون معرفی می کنیم و اگر ایشان موافقت کنم نسبت به جذب اقدام خواهیم کرد اگر هم موافقت کند بازیکنی را حتما می گیریم که مد نظر سرمربی تیم باشد."

او افزود:" می خواهیم بازیکن باکیفیت بگیریم اما واقعیت این است که در نیم فصل بازیکن خوب و با کیفیت کم است و بازیکن آزاد به ندرت پیدا می شود. ما با این وجود یک یار به صورت قطعی و یک بازیکن را به صورت قرضی خواهیم گرفت."

او با تایید اینکه نام و ملیت این بازیکنان مشخص شده گفت:" تا همه چیز قطعی نشود اعلام نمی کنیم."

پول کالدرون و بازیکنان

مدیرعامل پرسپولیس در بخش دیگری از حرف هایش به پرداخت حقوق بازیکنان و سرمربی تیم اشاره کرده و گفت:" ما تا الان طبق وعده مان به آقای کالدرون به ایشان پول داده ایم و تا نیم فصل نیز براساس تعهدمان نسبت به ایشان عمل می کنیم. درباره بازیکنان هم به غیر از بشار رسن و رادوشوویچ به تعهداتمان عمل کردیم ضمن اینکه مقداری هم از طلب های گذشته بازیکنان مانده است که انشالله آن ها را هم پرداخت خواهیم کرد."

او درباره نحوه واریز پول برای کالدرون هم گفت:" مشکلی برای واریز پول به حساب کالدرون نداریم."

اختلاف در هیات مدیره

انصاری فرد درباره این که آیا در هیات مدیره باشگاه براساس اخباری که منتشر می شود اختلاف وجود دارد گفت:"  همیشه در یک جمع چند نفره اختلاف سلیقه و نظر وجود دارد اما سعی کردیم چون تیم شرایط خوبی دارد مسایل را با تفاهم پیش ببریم. ضمن اینکه سعی داریم مسایل ما به خارج از جلسه بیرون نیاید. طبیعی است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما ما با هم کارها را پیش می بریم و برای موفقیت تیم همه مسایل را کنار گذاشتیم."

او در این رابطه که آیا سقف قراردادی برای جذب بازیکن خارجی در نظر گرفته شده است گفت:"ما سقف قراردادی برای بازیکن خارجی نداریم. بستگی به شرایط و کیفیت بازیکن دارد اما سعی کردیم قرارداد را براساس کیفیت بازیکن ببندیم و پول زیادی برای بازیکن خارجی ندهیم."

شکایت برانکو

او در بخش دیگری از حرف هایش به ماجرای شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس پرداخته و گفت:" با توجه به اینکه شکایت 40 صفحه ای برانکو و دستیارانش به دست ما رسیده، ما  هم به فیفا نامه زدیم و نقطه نظراتمان را گفتیم. به هیچ وجه  نمی خواهیم از برانکو شکایت کنیم چون به گردن پرسپولیس حق دارد و هوادارانمان واقعا ایشان را دوست  دارند. چند بار از طرق مختلف پیغام فرستادیم تا توافق کنیم. بحث تخفیف گرفتن هم نیست، ایشان طلبی دارد که باید بگیرد و یک حقی هم باشگاه به خاطر فسخ یک طرفه دارد که امیدوارم بتوانیم به یک توافق خوب برسیم."

بلیت فروشی

انصاری فرد درباره مسایل و مشکلات پیرامون بلیت فروشی هم گفت:"

چون تجربه اول بلیت فروشی  به صورت الکترونیکی است یکسری مشکلات وجود دارد اما ما تا الان از ناحیه بلیت فروشی سود زیادی نکردیم و به نوعی یر به یر شدیم. اما طبق جلسه ای که با دکتر کریمی مسئول نگهداری و توسعه اماکن ورزشی داشتیم که قرار شد تیم فنی ما و تیم فنی آن ها بنشینند و صحبت کنند تا بلیت فروشی از نیم فصل دوم را خود باشگاه دست بگیرد."  

او همچنین درباره شکایت شرکت ریحان فیلم که به خاطر عقد قراردادی در دوره مدیریت قبلی انجام شده هم گفت:" بله ما هفت میلیارد تومان باید به این شرکت بدهیم. با آن ها جلسه ای داشتیم تا از شکایتشان صرف نظر کنند. این پول را باید پرداخت کنیم و دینش برگردن ما است."

خصوصی سازی

مدیرعامل پرسپولیس درباره خصوصی شدن این باشگاه هم گفت: " ما هر هفته روزهای یکشنبه به طور مرتب جلسه داریم که این کار انجام شود. برای اینکه وقت کمی داریم جلسات را می بریم جلو، مسایل کارشناسی را انجام می دهیم معاون وزیر و خود وزیر هم در چند جلسه بودند. مسئولان بورس و فرابورس و نماینده یکی از بانک ها هم حضور دارند. نمی دانم چقدر ممکن است تحقق پیدا ولی  ما تلاشمان را می کنیم.

کالدرون و امارات

انصاری فرد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون از کشور امارات پیشنهادی دارد افزود:"از این صحبت ها زیاد می شود و به طور رسمی صحبتی انجام نشده است. ما به این مسایل اهمیتی نمی دهیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7npg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد