تاریخ انتشار: 1398/09/23 20:57
کد خبر: 78037

استقلال 4 شاهین بوشهر 1 / پیروزی شیرین استقلال پس از یک خداحافظی تلخ

دیدار تیم‌های استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری پرگل میزبان به پایان رسید.
استقلال 4  شاهین بوشهر 1  / پیروزی شیرین استقلال پس از یک خداحافظی تلخ

تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. گل‌های استقلال را در این بازی آرش رضاوند (29)، مهدی قائدی (52)، محمد دانشگر (58) و شیخ دیاباته (69) به ثمر رساندند و روزبه چشمی (88 - گل به خودی) برای شاهین گلزنی کرد.

استقلال در روزی به پیروزی شیرین و پرگل دست یافت که آندره‌آ استراماچونی پس از چند روز کش و قوس با مسئولان باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم، امروز اعلام کرد دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود و با پیامی تصویری از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد. ساعتی پس از این خداحافظی تلخ، استقلال بردی شیرین کسب کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (85 - زکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی (63 - فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (73 - مرتضی تبریزی) و شیـخ دیاباته.

ترکیب شاهین شهرداری: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوری‌فرد، سلمان بحرانی (57 - امیرحسین موسی‌زاده)، بهمن سالاری (65- مصطفی احمدی)، ابوذر صفرزاده، حسین مالکی، دانیال مومنی (81 - سعید کریمی)، حسن نجفی و محمد صادق بارانی.

داور: علی بای

نیمه اول
دقیقه 5:
 شیخ دیاباته در محوطه جریمه شاهین شهرداری اقدام به توپ ربایی از مقابل دروازه‌بان کرد و در ادامه قصد باز کردن دروازه را داشت که توپ او پس از برخورد به مدافعان منحرف شد و در چارچوب نبود.

دقیقه 8: علی کریمی قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه شاهین را باز کند که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ارسال روی دروازه شاهین، ضربه سر عارف غلامی را به دنبال داشت که کویلیتایا توپ را از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 29: پرتاب اوت سریع استقلالی‌ها از سمت راست و ارسال روی دروازه شاهین از سوی ریگی، ضربه رضاوند را به دنبال داشت که توپ اول توسط کویلیتایا دفع شد و پس از برخورد به تیر دروازه بار دیگر توسط رضاوند نواخته شد تا وارد دروازه شاهین شود.

دقیقه 30: شاهینی‌ها حمله‌ای سریع را روی دروازه استقلال ترتیب دادند که ارسال کوتاه به محوطه جریمه و ضربه سر مهاجم ابوذر صفرزاده موقعیتی خطرناک را روی دروازه این تیم رقم زد، اما در نهایت توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 35: صفرزاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. در ادامه مهرداد کریمیان، مربی تیم شاهین هم اعتراض کرد که او هم با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 40: وریا غفوری در یک حمله سریع و یک و دو از سمت راست، در محوطه جریمه شاهین صاحب موقعیت شد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که کویلیتایا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: علی کریمی در محوطه جریمه موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه شاهین داشت که ضربه چکشی او راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه 48:
 شوت مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه شاهین شهرداری بوشهر به بیرون رفت.

دقیقه 52: مهدی قائدی با حرکتی انفرادی در یک سوم دفاعی شاهین و عبور از مدافع پیش‌رو، ضربه‌اش را به طاق دروازه این تیم زد تا گل دوم استقلال شکل بگیرد.

دقیقه 58: محمد دانشگر با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه دروازه شاهین بوشهر را باز کرد.

دقیقه 61: شاهینی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شدند که ضربه مستقیم آنها به شکل زمینی روی دروازه استقلال خطرساز شد که ابتدا حسینی موفق به مهار توپ شد و سپس بازیکنان استقلال توپ را از زیر پای غلامعلی‌تبار خارج کردند تا مانع از گلزنی این تیم شوند.

دقیقه 63: محمد صادق بارانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 64: میلیچ، بازیکن استقلال با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 68: مهدی قائدی از محوطه جریمه ارسالی برای شیخ دیاباته داشت که این بازیکن هم پس از کنترل توپ با سینه، با ضربه‌ای روی پا توپ را به تور دروازه شاهین چسباند.

دقیقه 78: بازیکنان استقلال بار دیگر صاحب موقعیت شدند که این بار توپ به مرتضی تبریزی رسید، اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 80: شیخ دیاباته پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و خودش را در موقعیت شوتزنی قرار داد، اما ضربه ناگهانی او را کویلیتایا راهی کرنر کرد.

دقیقه 88: حسین مالکی روی دروازه استقلال خطرساز شد و قصد داشت با پاس عرضی هم تیمی‌اش را صاحب موقعیت گل کند، اما توپ پس از برخورد به روزبه چشمی وارد دروازه حسینی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5vay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی استقلال مقابل شاهین بوشهر در نیمه اول