تاریخ انتشار: 1398/10/19 18:25
کد خبر: 75219

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات به بن بست رسید!

تمام گزینه های داخلی پرسپولیس به بن‌بست رسیده و مدیران این تیم ناچار به سمت گزینه‌های خارجی بازگشته‌اند.
باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات به بن بست رسید!

پرسپولیسی‌ها مهم‌ترین برنامه‌شان در فصل نقل و انتقالات جذب یک یا دو مهاجم است. این تیم در نیم فصل اول بابت نداشتن مهاجمان آماده صدمات بسیاری خورد و امتیازات مهمی را از دست داد. بعد از مشکلات مالی باشگاه و همچنین سختی‌هایی که برای حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر وجود دارد باشگاه به دنبال جذب گزینه‌های موردنظرش از میان بازیکنان داخلی بود. در حالی که کمتر از دو هفته به شروع نیم‌فصل دوم مانده پرسپولیس در جذب تمام گزینه‌های داخلی اش ناموفق بوده است. پیکان با جدایی مغانلو مخالفت کرده. البته پرسپولیسی‌ها که پیش‌بینی می‌کردند پیکان به این راحتی‌ها اجازه جدایی آقای گلش را ندهد نظری هم روی سعید واسعی داشتند و این گزینه‌شان هم به بن‌بست‌رسیده است.

صنعت نفت که با نتایج خوبش شانس کسب سهمیه دارد بخاطر اولتیماتوم اسکوچیچ با جدایی هیچ کدام از بازیکنانش با هیچ پیشنهادی موافقت نکرده است. سرمربی کروات در پیغامی برای مسئولان این تیم تهدید کرده بود که در صورت جدایی حتی یک بازیکن به آبادان بازنخواهد گشت و آل‌کثیر هم با این شرایط احتمالا ماندنی می‌شود.  دانیال اسماعیلی‌فر هم شرایطی مشابه بقیه بازیکنان دارد. ذوبی‌ها حتی به تیم همشهری‌شان برای جذب این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی او را از دست نخواهند داد. 

با این شرایط تمام گزینه های داخلی پرسپولیس به بن‌بست رسیده و مدیران این تیم ناچار به سمت گزینه‌های خارجی بازگشته‌اند. آنها البته هنوز برای جذب گزینه‌های خارجی هم موفقیتی نداشته‌اند. کالدرون لیست آلترناتیوهای خارجی‌اش را به باشگاه نداده و تماس‌های مسئولین این تیم برای تایید نهایی گزینه‌های خارجی بی‌پاسخ مانده است. کالدرون پاسخی به تماس‌های پرسپولیسی‌ها نمی‌دهد و مسئولان این تیم بلاتکلیف هستند. مدت زمان زیادی باقی نمانده و اگر پرسپولیسی‌ها هر چه زودتر از این بن‌بست خارج نشوند نیم‌فصل دوم را هم باید بدون نیروی کمکی جدیدی آغاز کنند. این در حالی است که تقریبا تمام حریفان سرخپوشان در مسیر قهرمانی در تعطیلات نیم‌فصل خریدهای خوبی انجام داه و مجهزتر از نیم فصل اول پای به میدان رقابت می‌گذارند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdm8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست عجیب دستیار کالدرون که پاک شد!