تاریخ انتشار: 1398/10/20 20:49
کد خبر: 75121

برنامه احتمالی پرسپولیس در صورت شکست پروژه کالدرون!

در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس از مذاکره مثبت با کالدرون خبر می‌دهد، با این حال نگرانی بابت عدم بازگشت این مربی کروات به بالاترین حد خود رسیده است.
برنامه احتمالی پرسپولیس در صورت شکست پروژه کالدرون!

 هواداران در فوتبال ایران دیگر به عدم تحقق قول‌ها ایمان آورده‌اند و به همین منظور حتی اگر محمدحسن انصاریفر نیز مدعی شود که پالس مثبتی برای بازگشت کالدرون دریافت کرده نیز نمی‌تواند امیدواری بزرگی برای آنها شکل دهد؛ خصوصا اینکه رفتارها و اتفاقات چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس را با تیم رقیب در همین شرایط مشابه مقایسه کرد و در نهایت به خروجی پایان کار با سرمربی رسید.

با این حال باشگاه پرسپولیس مدعی است تمهیدات لازم برای بازگشت گابریل کالدرون به تیم فراهم شده و این سرمربی آرژانتینی در پایان تعطیلات نیم فصل روی نیمکت تیمی حاضر خواهد شد که آن را با تمامی مشکلاتی که در پیش بود به صدر جدول و بالاتر از دیگر رقبا رساند.

با این حال همانطور که گفته شد ناامیدی اکنون بین هواداران به بالاترین حد خود رسیده و نگاهی به فضای مجازی نیز نشانگر همین موضوع است که آنها با کنایه بابت وعده‌هایی که درباره برانکو ایوانکوویچ شنیده بود (پولش آماده است و دوشنبه بیاید بگیرد)، اینبار به مدیرعامل ورزشی خود اشاره می‌کنند که همواره به "فردا" اشاره دارد. فردایی که با گذشت چهار روز از شروع تمرینات و فراهم نشدن شرایط اردویی در دوحه و عدم جذب بازیکن، نگرانی را افزایش داده است.

برای کارهای مدیریتی اما انتظار این می‌رود که آنها از هم اکنون پلان دوم خود را در صورت عدم بازگشت گابریل کالدرون نیز دنبال کنند. همانطور که مدیران تازه وارد پرسپولیس در بدو حضور در این تیم و در روزهای ابتدایی فصل که تیم شرایط مناسبی از حیث کسب نتیجه نداشت نیز مذاکرات پشت پرده خود را با دو مربی ایرانی و کروات دنبال کرده بودند و در نهایت به نتیجه لازم در این رابطه دست نیافتند و خوش شانس هم بودند که کالدرون در نهایت با دستیابی به روند مناسب نتیجه گیری تیم را در صدر جدول در پایان نیم فصل و حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی تحویل داد.

طی روزهای اخیر اما شایعات زیادی درباره نیمکت سرخ‌ها در آینده مطرح شده بود و حتی برخی جناح‌ها قصد داشتند با نسبت دادن رابطه مناسب اعضای هیات مدیره به علی دایی، این مربی را شانس اول در اختیار گرفتن جایگاه کالدرون نیز معرفی کنند که در نهایت با مذاکرات جدی شهریار با ذوب آهن و اکنون نیز بحث حضور او در تیم ملی این مساله مسکوت باقی ماند. در سمت دیگر نیز هنوز گفته می‌شود پرسپولیس چشم به یحیی گل محمدی دوخته و نام مهدی تارتار نیز بعد از عملکرد موفق با نفت مسجدسلیمان در فصل جاری (11 تساوی و 4 پیروزی و یک شکست) نیز به عنوان دیگر گزینه شناخته می‌شود. نام‌های مطرح و با مقبولیت بین هواداران همانند وحید هاشمیان، علی کریمی و همچنین مهدی مهدوی کیا نیز هرچند دور از ذهن است، اما بارها به عنوان یک شایعه به گوش رسیده است و البته باشگاه نه تنها واکنشی به این موضوع نشان نداده که به دنبال راهی برای بازگرداندن گابریل کالدرون و به اتمام رساندن پروژه او با تیم بوده است.

با تمام این اوصاف باید منتظر ماند و دید آیا گابریل کالدرون در پایان زمان اعلام شده از سوی محمدحسن انصاریفر به تهران بازخواهد گشت و تیمش را هدایت خواهد کرد و در غیر اینصورت آیا مدیران تیم در فرصت کوتاه باقیمانده موفق به سرانجام رساندن دو بحث اصلی تیم در بخش نقل و انتقالات و همچنین گزینه احتمالی خواهند بود یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlmmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعیین تکلیف کالدرون تا ۲۴ ساعت آینده