تاریخ انتشار: 1398/10/21 15:56
کد خبر: 75049

نکونام: زمین چمن اصلی ما مثل شیشه می‌ماند/ هنوز نتوانستیم بازیکن داخلی جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما 3 بازیکن در تیم ملی امید دارد و طبق آئین نامه‌ بازی ما و استقلال باید لغو شود چون به هیچ عنوان با استقلال بازی نمی‌کنیم.
نکونام: زمین چمن اصلی ما مثل شیشه می‌ماند/ هنوز نتوانستیم بازیکن داخلی جذب کنیم

جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: برنامه ریزی که داشتیم نسبت به بازی اول مقابل سپاهان بود ولی متاسفانه در تعطیلات برنامه‌ریزی‌های ما 2-3 بار بر هم ریخت. الان هم برای بازی با استقلال اعتراض کردیم و خواستیم چون 3 بازیکن در تیم امید داریم خواستیم که بازی عقب بیفتد.

* به خاطر گلر ذوب‌آهن قبول کردیم 4 روز بازی ما عقب بیفتد

 نکونام افزود: متأسفانه ما در نیم‌فصل اول اشتباه کردیم و در شرایطی که می‌توانستیم بازی‌هایمان را فشرده نکنیم، به خاطر ذوب‌آهن که یک دروازه‌بانش در تیم ملی بود قبول کردیم مسابقه تیم‌مان به عقب بیفتد و در نیم‌فصل اول بیشترین ضربه را از برنامه‌ریزی مسابقات خوردیم. به طور مثال؛ نیم‌فصل اول بازی‌ها تمام شده بود ولی دیدید تیم‌ها همچنان در حال بازی بودند. الان هم قانون می‌گوید اگر سه بازیکن از یک باشگاه در تیم ملی حضور داشته باشند، مسابقه باید لغو شود. بنابراین به هیچ عنوان مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم چون اعتقاد دارم شرایط باید برای همه یکسان باشد. 

*قرار بود در قطر با تیم ژاوی بازی کنیم

وی در خصوص لغو اردوی تیمش در قطر گفت: ما تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم و به خاطر دوستی که با سرمربی السد (ژاوی) داشتم، هماهنگ کردم که با این تیم یک مسابقه دوستانه داشته باشیم،‌البته قرار بود با الشهانیه هم بازی کنیم، ولی متأسفانه اردوی ما لغو شد و حالا مجبور هستیم با بازی‌های دوستانه، تیم را آماده نگه داریم. یکی دیگر از مشکلات ما برنامه‌های امتحانی بازیکنان است که آنها باید در جلسات امتحان درس‌شان حاضر شوند، ولی در مجموع امیدوار هستم با تیم کامل وارد نیم‌فصل دوم شویم. 

*دیدار فولاد و بارسلونا هرگز اتفاق نمی‌افتد!

نکونام در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه رابطه خوبی با ژاوی دارد آیا ممکن است یک روز فولاد با بارسلونا بازی کند، گفت: نه! (با خنده) چنین اتفاقی نمی‌افتد. آنها از حالا برای سالهای بعدشان برنامه‌ریزی کرده‌اند و اگر قرار باشد روزی یک تیمی با بارسلونا بازی کند، در سال 2025 این اتفاق می‌افتد. کشورهای عربی سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند و دیدید که سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار شد. طبیعتاً بارسلونا و تیم‌های اسپانیایی پول بسیار زیادی گرفته‌اند، ولی من احساس می‌کنم این شرایط حداقل نه تنها برای فولاد، بلکه برای دیگر تیم‌های ایرانی فراهم نیست. 

*اوساگونا با باشگاه کره‌ای قرارداد دارد

نکونام در خصوص جذب اوساگونا برای فولاد گفت: این بازیکن در کره جنوبی با یک باشگاه قرارداد دارد و باید با آنها به توافق برسد، اما در هر صورت به تمرینات ما اضافه شده تا ان‌شاءالله طی روزهای آینده بتوانیم مشکل او را حل کنیم. 

*زمین ما مثل شیشه می‌ماند

نکونام با اشاره به محل زمین تمرین این تیم، تصریح کرد: متأسفانه زمین چمن اصلی ما مثل شیشه می‌ماند و در ابتدای فصل اصلاً شرایط خوبی نداشت. مدیریت قبل هم خیلی تلاش می‌کرد که ما بتوانیم در اینجا تمرین کنیم. به خاطر همین شرایط زمین بد تمرین، ما علی باویه را به دلیل مصدومیت از دست دادیم چون چند روز پیش مچ پایش پیچید و فکر می‌کنم که یک‌ماه از میادین دور باشد. در واقع، با توجه به استادیوم بزرگ و هزینه‌ای که باشگاه برای تمرین ما انجام داده، فکر می‌‌کنم از زمین خوبی برخودار نیستیم. 

*هنوز نتوانستیم بازیکن داخلی جذب کنیم

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه پاتوسی دوشنبه به تمرینات این تیم  در اهواز اضافه می‌شود، گفت: تا امروز نتوانستیم بازیکن داخلی جذب کنیم، اگرچه نفرات مدنظرمان را به باشگاه اعلام کردیم و قرار شده از طرف مدیریت با آنها مذاکره صورت بگیرد. این هفته هم با تیم پیکان در تهران بازی دوستانه می‌کنیم و سعی می‌کنیم یک دیدار دوستانه هم در اهواز داشته باشیم که با نفرات و تیم کامل وارد نیم‌فصل دوم شویم. 

*امیدوارم پرقدرت وارد  نیم فصل دوم شویم

نکونام خاطر نشان کرد: جا دارد از آقای محمدی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این مدت از فولاد حمایت زیادی کرد و وجود او برای باشگاه لازم است. او از روز اولی که کارش را شروع کرده، زحمات زیادی کشیده و هواداران فولاد هم بدانند که باید از این شخص تشکر ویژه کرد. امیدوارم در ادامه دو سه بازیکن ایرانی مدنظر ما هم جذب شوند تا با یک فولاد پرقدرت به مصاف نیم‌فصل دوم برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j58e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شفر: باید فرمانده خودمان را پیدا کنیم/ پاس زیاد دادیم ولی پاس آخر مهم است