تاریخ انتشار: 1398/10/21 21:02
کد خبر: 75020

اولتیماتوم مجیدی به استقلال؛ شروط فرهاد پذیرفته می شود؟

اولین شرط فرهاد مجیدی مانند بقیه مربیان استقلال پرداخت بدهی و حقوق بازیکنان است.
اولتیماتوم مجیدی به استقلال؛ شروط فرهاد پذیرفته می شود؟

روز چهارشنبه خبری مبنی بر استعفای فرهاد مجیدی مطرح شد. خبری بسیار بد برای باشگاه استقلال و هواداران که نگرانی‌های آنها را در کمتر از دو هفته مانده به شروع مسابقات بیشتر می‌کرد. ساعاتی بعد اما باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و گفت استعفای مجیدی واقعیت ندارد و تمرینات این تیم زیرنظر سرمربی برگزار می‌شود. از آنجا که سوابق نشان می‌دهد که هر خبر تکذیبی قابلیت بیشتری برای تایید شدن دارد این تکذیبیه‌ها خیال هواداران استقلال را راحت نکرد. طبق آخرین اخباری که از وضعیت مجیدی در استقلال به گوش می‌رسد این مربی تا یکشنبه به مدیران باشگاه وقت داده تا مشکلاتش را برطرف کنند و در غیر این صورت مجددا استعفایش را ارائه خواهد داد. شروط مجیدی برای ماندن چه چیزهایی هستند؟

1- اولین شرط فرهاد مجیدی مانند بقیه مربیان استقلال پرداخت بدهی و حقوق بازیکنان است. سرمربی استقلال از مدیران این تیم خواسته که حقوق فصل گذشته تسویه شود و 40 درصد از مبلغ قرارداد امسال آنها هم پرداخت شود. در حال حاضر وضعیت پرداختی تیم به این شکل است که بازیکنانی که مبلغ قرارداد کمتری داشته‌اند بدهی‌ها و پول‌های امسال‌شان پرداخت شده اما بازیکنان اصلی با مبلغ قرارداد بالا مانند چشمی، غفوری، حسینی و دانشگر و چند بازیکن دیگر همچنان در لیست طلبکاران قرار دارند و مشخص نیست که این مشکلات مالی چه زمانی حل شود.

2- خواسته دوم فرهاد مجیدی باز هم در مورد مسائل مالی است. استقلالی‌ها در مذاکره با استراماچونی به این مربی اعلام کرده بودند که 750 هزار دلار برای نقل و انتقالات در اختیار او خواهند گذاشت. مجیدی حالا به دنبال این مبلغ است و می‌خواهد بداند چرا این مبلغ به او تعلق نمی‌گیرد. همچنین وضعیت نامشخص میلیچ و رفتن پاتوسی به فولاد هم اعتراضات او در حوزه نقل و انتقالات را بیشتر کرده است. او به دنبال این است تا هر چه زودتر بازیکنان موردنظرش به تیم اضافه شوند. خواسته‌ای که هنوز کوچکترین قدم مثبتی در راستای آن برداشته نشده و فقط آمدن ارسلان مطهری قطعی شده است.

3- سرپرستی مساله دیگری است که در این چند ماه اخیر حاشیه‌های زیادی داشته است. حاشیه‌هایی که اول به استعفای زرینچه منجر شد و بعد از آن هم ستار همدانی را رفتنی کرد. با این شرایط انتخاب یک گزینه مناسب برای سرپرستی هم به مشکل بزرگ استقلالی‌ها تبدیل شده است. ضعف‌های سرپرستی باعث شده تا مشکلاتی بابت پشتیبانی تیم در زمینه‌های تغذیه، ریکاوری، ترانسفر و مسائل جانبی که نقش زیادی در آماده‌سازی تیم دارند به وجود بیاید. بهتاش فریبا، پرویز مظلومی و محمد محمدی گزینه‌های باشگاه برای سرپرستی هستند. فرهاد مجیدی با حضور گزینه‌های مسن‌‌تر مخالفت کرده و از باشگاه خواسته تا گزینه جوانی را برای این کار انتخاب کنند که هم بتوانند کارهای تیم را پیگیری کند و هم از میان افرادی باشد که با مجیدی اختلاف نظر ندارند! گویا سعید رمضانی، داماد ناصر حجازی یکی از افراد مورد تایید مجیدی است.

4- آخرین خواسته به هیات مدیره و مدیران تیم و دعواهای طول و درازشان برمی‌گردد. مجیدی شرط گذاشته که اگر دعواهای مدیریتی جمع نشود او نمی‌تواند به کار در این تیم ادامه بدهد. خلیل‌زاده هم در این زمینه قول مساعد به سرمربی آبی‌ها داده و به او وعده داده که در جلسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

در حالی که کمتر از 24 ساعت به مدت زمان اولتیماتوم داده شده مجیدی مانده بعید به نظر می‌رسد که پیشرفت زیادی در خواسته‌های این مربی اتفاق بیفتد و شاید بحران دیگری در انتظار استقلال باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlmlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک جدید بر پیکر استقلال ؛ پای پلیس سوئیس به پرونده استقلال و پروپییچ باز شد