تاریخ انتشار: 1398/10/22 20:17
کد خبر: 74889

استقلال هنوز هم می تواند قهرمان شود / مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد

عضو کمیته فنی استقلال می گوید فرهاد مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد.
استقلال هنوز هم می تواند قهرمان شود / مجیدی باید سیستم استراماچونی را ادامه بدهد

علی جباری در باره شرایط استقلال بعد از حضور فرهاد مجیدی در استقلال به "ورزش سه" گفت: به هرحال فرهاد مجیدی استقلالی است و برای این تیم زحمت کشیده است، در شرایط فعلی استقلال جز حمایت کاری نمی شود کرد. آقای مجیدی باید بداند تیم بزرگی را اداره می کند و زمان بازیگری اش گذشته است.

او ادامه داد: مردم همیشه از استقلال انتظار دارند، این تیم بازیکنان خوبی دارد و باید مدیران باشگاه چند مهره بگیرند. بازیکنان باید با دل و جان نشان دهند چقدر برای این تیم احترام قائل هستند و چقدر دل شان با استقلال است.

پیشکوست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم همچنان می تواند قهرمان شود یا نه هم گفت: مسلما اگر باشگاه خوب اداره شود، می توان به قهرمانی امیدوار بود.  اگر ترمز استراماچونی را نمی کشیدند و این اتفاق ها پیش نمی آمد استقلال قهرمان می شد. این شرایط که  به وجود آمد در تیم خلا به وجود آورد و حاشیه اطراف تیم زیاد شد. این بازیکنان همان بازیکنان نیم فصل اول هستند و چند بازیکن هم قرار است اضافه شود و این موضوع باعث می شود ضعف های تیم برطرف شود. استراماچونی سیستم سه دفاعه را در استقلال جا انداخت و باید کادرفنی جدید استقلال هم با آن سیستم کار کنند و مشکلات تیم را برطرف کنند.

جباری در مورد اینکه گفته می شود محمد محمدی و سعید رمضانی گزینه های نهایی سرپرستی استقلال هستند هم گفت: اسم محمد محمدی را شنیده ام و ایشان مدتی در استقلال بود ولی آقای رمضانی سابقه ای در استقلال ندارد. این همه استقلال بازیکن بزرگ داشته است و من فکر می کنم باید کسی به عنوان سرپرست انتخاب شود که در این تیم سابقه داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9o6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جباری: شفر در استقلال کار بزرگی انجام داده است / هواداران سنگ تمام گذاشتند