تاریخ انتشار: 1398/10/23 01:15
یادداشت سردبیر؛
کد خبر: 74854

اختصاصی/انتخاب سرمربی پرسپولیس چالش بزرگ؛ کریم باقری چرا بین گزینه ها نیست؟!

انتخاب سرمربی پرسپولیس چالش جدید مدیران این باشگاه شده است.
اختصاصی/انتخاب سرمربی پرسپولیس چالش بزرگ؛ کریم باقری چرا بین گزینه ها نیست؟!

نادر دارستانی ؛ داستان کالدرون و پرسپولیس خیلی زودتر از آن چه که فکرش را می کردیم به آخر خط رسید تا در آستانه بازی های نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، شاهد چالشی بزرگ برای این باشگاه باشیم تا برای انتخاب مربی جدید، جلسات و رایزنی های زیادی صورت بگیرد .

رفتن برانکو در پایان فصل گذشته بعد از گذشت چهار فصل موفقیت آمیز که همراه با خوشحالی بی حد و حصر هواداران چندین میلیون این تیم بود، مصادف شد با حضور کالدرون آرژانتینی تا قرعه باردیگر به یک مربی خارجی بیفتد و در نهایت نیز در پایان نیم فصل اول منجر به صدرنشینی پرسپولیس  شد تا هواداران پرشور جای خالی برانکو را کم تر احساس کنند.
 اما گویا این مربی تنها نیم فصل توانست روی نیمکت پرسپولیس دوام بیاورد و او هم به دلایلی که زیاد به آن پرداخته شده است، عطای ماندن را به لقایش بخشید و بار سفر بی بازگشتی را بست که در نهایت منجر به خداحافظی از این تیم گردید تا بار دیگر چالش انتخاب سرمربی به سراغ مدیران باشگاه پرسپولیس بیایید.

در هر حال طی چند روز گذشته که اوج آن امروز بود، زمزمه ها برای نشستن مربی داخلی بر روی نیمکت نشستن این تیم به شدت قوت گرفت تا همان دلیلی که منجر به انتخاب فرهاد مجیدی برای استقلال و استراماچونی را از این تیم جدا نمود، به سراغ پرسپولیس هم بیاید و آنها چاره ای غیر از این نداشته باشند.
 اما حالا که قرار است یک مربی داخلی سکان هدایت این تیم را  آن هم در میانه راه بر عهده بگیرد، چه کسی بهتر از کریم باقری را سراغ دارید؟ مربی که در پنج فصل گذشته موفقیت های بسیاری به همراه پرپسولیس کسب نموده و به جرات می توان گفت در پایه گذاری خیلی از این قهرمانی ها نقش اساسی برعهده داشته و نمی توان منکر این موضوع بود.
 آیا کسی بهتر از او هست که شناخت کافی و وافی از شرایط تیم در این برهه از زمان داشته باشد؟ چرا مدیران در این سالها یکبار هم به این فکر نکرده اند که سکان هدایت این تیم را به مرد اخلاق گرای فوتبال ایران بسپارند تا او هم بخت خود را برای حضور بعنوان مرد اول پرسپولیس بر روی نیمکت بیازماید.
 واقعا جای تعجب است که مدیران پرسپولیس اسامی های ریز و درشتی را برای نشستن روی نیمکت این تیم به صف می کنند ولی حتی یکبار نامی از کریم باقری نمی برند و این یعنی این که آنها هنوز اعتقادی به این مربی ندارند!

 جان کلام این که حق کریم باقری است که بعد از سالها دستیار اولی و قرار گرفتن در کنار مربیانی هم چون برانکو و کالدرون، اینک سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد و هیچ توجیه برای این که نام او در بین گزینه ها نباشد وجود ندارد و اگر او خودش دنبال این عنوان نبوده و نیست، دلیلی بر این نمی باشد که با او این چنین رفتار شود.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmqdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس/ غیبت خارجی های پرسپولیس در روز خداحافظی مترجم کالدرون