تاریخ انتشار: 1398/10/23 10:36
کد خبر: 74816

مجیدی می تواند انتقادها را به فرصت تبدیل کند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی تجربه بالایی دارد و با بحران‌های پیش رو آشنا است.
مجیدی می تواند انتقادها را به فرصت تبدیل کند!

عباس محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه بعد از مدتها سرمربی تیم معرفی شد. اگر چه وقتی یک مربی از تیم جدامی شود نگهداری تیم سخت خواهد بود اما اعتقاد دارم مجیدی با شناختی که از استقلال دارد و فرد با تجربه ای است می تواند در این شرایط بحرانی به استقلال کمک کرده و بحران های پیش رو را بردارد.

وی تاکید کرد: الان زمان آن است که سرمربی جدید آبی پوشان از اساتید و پیشکسوتان استقلال کمک گرفته تا بتواند عملکرد موفقی در لیگ داشته باشد. به طور حتم انتقاداتی به استقلال وارد می‌شود که مجیدی با کمک پیشکسوتان می تواند این انتقادها را به فرصت تبدیل کرده و در راه موفقیت تیم از آن استفاده کند.

هافبک پیشین استقلال افزود: یکی از دلایلی که استقلال را دچار بحران خواهد کرد ضعف مدیریتی است. متاسفانه مدیریت سابق استقلال نتوانست آنطور که لازم بود مدیریت کند اما سرپرست موقت استقلال و اعضای هیئت مدیره می توانند در بوجود آوردن انگیزه برای بازیکنان تاثیرگذار باشند. آنها از لحاظ روحی و مالی اگر تیم را شارژ کنند بازیکنان هم نمایش بهتری از خود نشان خواهند داد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این مقطع آبی پوشان به کمیته فنی نیاز دارند یا خیر گفت: فکر می کنم این روزها استقلال به کمیته فنی نیاز زیادی دارد. اساتید و پیشکسوتان می توانند کمک زیادی به مجیدی کنند خصوصا کمیته فنی  که می تواند نقاط ضعف استقلال را به مجیدی گفته  تا او آن را پوشش داده و به قدرت استقلال بیافزاید.

وی در خصوص حضور نامجومطلق هم در جمع کادر فنی آبی پوشان گفت: او یکی از پیشکسوتان بزرگ استقلال است که از لحاظ فنی بسیار با تجربه و قابل قبول است. در یک مقطعی هم به کمک سرمربی سابق استقلال آمده بود و توانسته بود کمک مفیدی به او بکند. بنابراین اعتقاد دارم با دانش فنی بالایی که نامجو دارد مجیدی و استقلال می توانند از آن به خوبی بهره ببرند.

هافبک پیشین استقلال با ابراز رضایت از پیوستن ارسلان مطهری به جمع آبی پوشان خاطرنشان کرد: او را به خوبی می شناسم و می دانم بازیکن موثری است ضمن اینکه قرار است باتوسی هم به جمع بازیکنان استقلال اضافه شده که او هم می تواند در خط هافبک تاثیر گذار باشد.

عباس محمدرضایی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط و تغییرات امیدی به موفقیت استقلال هست یا خیر، تصریح کرد: موفقیت و آینده استقلال بستگی به مدیریت این تیم دارد. اگر مدیران استقلال در انجام کارهایشان موفق باشند به طور حتم استقلال هم موفق خواهد بود و می تواند دو، سه هفته زودتر از پایان لیگ به قهرمانی دست پیدا کند. به شرط اینکه همه دست به دست هم داده و با یک وحدت کلی به همراه هواداران موفقیت استقلال را به وجود بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8p7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرهاد مجیدی باید راه استراماچونی را ادامه دهد