تاریخ انتشار: 1398/10/23 10:52
کد خبر: 74814

نهایی شدن سه گزینه برای حضور در پستی کلیدی در استقلال

بعد از کنار رفتن دومین سرپرست استقلال در نیم فصل نخست حالا همه نگاه ها به ساختمان باشگاه دوخته شده تا سومین سرپرست معرفی شود.
 نهایی شدن سه گزینه برای حضور در پستی کلیدی در استقلال

معمولا در فوتبال ایران این گونه مرسوم بود که باشگاه ها با تغییرات مداوم کادرفنی و سرمربی به دنبال ثبت رکوردهای عجیب باشند اما امسال استقلال با تمام اتفاقات حاشیه ای که تجربه کرد به شکلی متفاوت از همیشه در حال ثبت رکورد است.

بعد از کنار رفتن غیرمنتظره جواد زرینچه از سرپرستی که در پی بالاگرفتن تنش های قهر استراماچونی رخ داد، ستارهمدانی به عنوان سرپرست استقلال عهده دار امور اجرایی و اداری تیم شد اما این انتخاب هم با ورود فرهاد مجیدی و اختلافات قدیمی که این دو چهره پیشکسوت داشتند، دوام چندانی نیاورد تا ستار هم از سرپرستی استعفا بدهد.

با گذشت نزدیک به ده روز از این استعفا، مدیران استقلال هنوز انتخاب نهایی برای سرپرستی تیم را انجام ندادند گرچه گفته می شود در این راه نظرات سرمربی تیم بیشتر از هرکس دیگر مد نظر است. آخرین اخبار از نهایی شدن سه گزینه برای حضور در این پست کلیدی حکایت دارد، گزینه هایی که هر یک شرایط خاصی دارند و به احتمال فراوان یکی از بین آنها انتخاب و معرفی می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6w5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستار همدانی از سمتش استعفا داد