تاریخ انتشار: 1398/10/23 11:00
کد خبر: 74813

اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری

16 تیم لیگ برتری فوتبال ایران امروز آخرین تلاش ها را برای جذب بازیکنان مورد نظر صورت خواهند داد.این پست لحظه به لحظه به روزرسانی می‌شود.
اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری

تا ساعت 24 امشب باشگاه‌ها و بازیکنان و سازمان لیگ روز پرتب و تابی را پشت سر خواهند گذاشت تا همه چیز برای نیمه دوم لیگ برتر آماده باشد. رقابتی که مهمترین تورنمنت سالیانه ورزش ایران است.

با ما همراه باشید:

11:38 : تیم فولاد در اخرین روز نقل و انتقالات زمستانی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم کاذب(وینگر) است تا جنس خود را برای نیم فصل دوم لیگ جورتر کند انها همچنین نیم نگاهی هم به یک گزینه خارجی برای خط حمله دارند.

11:35 : پیمان رنجبری آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول که بدون اجازه از گل گهر جدا شده و به ذوب آهن پیوسته بود دوباره به تیم سابق  خود بازگشت و تمرینات خود را از سر گرفت.

11:30 : میثم آقایی هافبک سابق پارس جنوبی مطالباتش را از این تیم نگرفته از یارگیری تیم افاضلی در پنجره نقل و انتقالاتی بسته اش ابراز تعجب می کند. او می گوید: الان من 2، 3 سال است که طلب دارم اما هیچ اتفاقی افتاده در حالی که ما هم گرفتاری و خانواده داریم. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات هم به این مساله نگاهی داشته باشند و ما بتوانیم به حق و حقوق خودمان برسیم.

11:08: ماشین سازی که پنجره اش از سوی فیفا بسته شده در نظر دارد این پنجره را با پرداخت ریالی به شیمبا این پنجره را باز کند. ماشین سازی در نقل و انتقالات احمد زنده روح و سامان نریمان جهان دو بازیکن نیم فصل اول خود را از دست داد و با جفرسون مهاجم برزیلی فسخ کرد. آنها با تیمی کم سر و صدا خود را آماده نیم فصل دوم می کنند.

11:07: فرشاد محمدی مهر مدافع راست فصل گذشته استقلال که برای نیم فصل دوم مد نظر یحیی گل محمدی نبود، با جدایی این مربی ممکن است به کار خود در شهرخودرو ادامه بدهد.

11:05: باشگاه گل گهر سیرجان به دنبال جذب مرتضی آقاخان مهاجم سابق استقلال و سروش رفیعی هافبک سابق فولاد و پرسپولیس است. البته شهرخودرو هنوز سروش را در فهرست بازیکنان آزاد خود قرار نداده است.

10:55: مرادی سرپرست پارس جنوبی  در مورد اینکه شنیده می‌شود آدام همتی برای حضور در پارس جنوبی با این باشگاه وارد ارتباط شده، عنوان کرد: پنجره ما فعلاً بسته است اما چند بازیکن مدنظرمان هستند که اگر پنجره باز شود برای جذب آن‌ها اقدام خواهیم کرد. آدام همتی هم یکی از گزینه‌های ما است و اگر شرایط لازم فراهم شود برای جذب او به عنوان سهمیه آزاد اقدام خواهیم کرد.(فارس)

10:40- اولین خرید امروز لیگ برتر فوتبال ایران.کریستین اوساگونا پرسپولیسی شد.عکس توافق او با انصاری‌فرد احتمالا مربوط به نیمه شب گذشته است.

10:33- سپاهان که سخت به دنبال استخدام دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک راست ذوب‌آهن بود، فعلا در این زمینه موفقیتی را حاصل نکرده ولی ممکن است بجای اسماعیلی‌فر مهره جدیدی را در بازار نشان کند.

10:32- سرمربی آینده شهرخودرو از بین دو اسم انتخاب خواهد شد؛ علیرضا منصوریان یا مجتبی سرآسیایی، سرپرست فعلی و فصول اخیر شهرخودرو.

10:31- تیم فوتبال استقلال برای جایگزینی میلیچ روی یک مدافع کامرونی نظر دارد.

10:30- آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت سایپا از چهره‌هایی بود که به نظر می‌رسید در فصل نقل و انتقالات زمستانی از سایپا جدا شود، اما در نهایت تا این لحظه هیچ باشگاهی نتوانسته مبلغ رضایت‌نامه او را پرداخت کند تا او در جمع نارنجی پوشان باقی بماند.

10:20 - رسول نویدکیا خرید جدید سایپا در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

10:00- محسن فروزان دروازه بان سرشناس سابق استقلال و تراکتور بار دیگر به پارس جنوبی جم برمی گردد تا دوباره طعم بازی در سطح اول باشگاهی ایران را بچشد. توافقات نهایی میان این دروازه بان و باشگاه جمی به دست آمده تا فروزان آماده بازگشت به میادین باشد.

9:55- باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران قرار بود که از کمیته تعیین وضعیت مجوز ثبت قرارداد دریافت کنند که تا دیشب فقط شاهین شهرداری بوشهر موفق به اخذ این مجوز و ثبت قرارداد بازیکنانش شد. پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم از سوی فیفا بسته شده  است. به این ترتیب تا دیشب فقط تیم‌های شاهین‌شهرداری بوشهر، گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن و پیکان برای ثبت‌ قرارداد‌های‌شان مجوز داشتند. بنابراین استقلال، پرسپولیس، تراکتورتبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران امروز( دوشنبه ) فرصت دارند تا مشکل خود را حل کنند و مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را دریافت کنند.(فریبرز محمودزاده -مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران)

9:52 - مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از خارج شدن نام جفرسون مهاجم بزریلی از لیست این تیم خبر داد.

9:50؛ باشگاه سایپا با دریافت رضایت محمد دانشگر مدافع استقلال همچنین پرداخت حق آموزش به باشگاه پیکان پنجره نقل و انتقالات زمستانی را باز کرد تا امروز قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند.

9:45؛ آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سابق تراکتور که مد نظر پرسپولیس برای تقویت ساختار خط حمله است تا قبل از شنبه آینده به تهران نخواهد آمد. البته با توجه به ادعای مسئولان تراکتور در مورد این بازیکن ، جذب و عقد قرارداد با استوکس منوط به حل این مشکلات است. مهاجم ایرلندی قبل از اوساگونا گزینه اول پرسپولیس بوده و باید دید در نهایت جذب این تیم می شود یا نه؟ او بازیکن آزاد است و عقد قراردادش خارج از پنجره زمستانی میسر خواهد بود.

9:40؛ معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور و معاوضه او با بازیکنی از تیم های دیگر با مخالفت مدیران باشگاه تبریزی فعلا متوقف شده است.

9:40- با جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس باید دید که این هافبک ارومیه ای از بین پیشنهادها به کدام پاسخ مثبت می دهد.او هم از چهره‌های خبرساز امروز نقل و انتقالات است.

9:38 -ایبینی هافبک نیجریه ای-استرالیایی استقلال قرار است بعد از ظهر وارد ایران شود و در تست های پزشکی شرکت کند.  او سهمیه بازیکن آزاد استقلال را پر می کند می تواند فردا قرارداد خود را ثبت کند.

9:26- مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان مذاکرات جدی خود را با یک تیم آذربایجانی نهایی کرده بود تا درصورت فسخ قرارداد راهی کشور آذربایجان بشود ولی مدیران این باشگاه تبریزی بعد از مذاکرات چند روزه به جدایی این مدافع رضایت ندادند تا این مدافع با حضور در تمرینات این تیم فعلا از حضور در کشور آذربایجان منصرف شود.

9:25- در آخرین روز نقل و انتقالات تیم های پرسپولیس و ذوب آهن سرمربی ندارند و شاید شهرخودرو هم به این جمع اضافه شود. ماشین سازی و پارس جم نیز مربیان متفاوتی به نسبت نیم فصل اول خواهند داشت.

9:20-پارس جم به اندازه سه سهمیه و بصورت موقتی اجازه ثبت این تعداد را کسب کرده و در صورت صدور چک تضمین برای بدهی های مشخص می تواند سایر بازیکنان را نیز امروز و درمهلت قانونی ثبت کند.این باشگاه روز گذشته بخشی از بدهی های ثبتی خود را تسویه کرده است.

9:15-حرف از مرتضی تبریزی شد.امروز برای این مهاجم سابق ذوب آهن هم روز مهمی است!

9:10- شب گذشته در جریان مذاکرات باشگاه پرسپولیس و فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو بحث های و نقل های جالبی به بیرون درز کرده از جمله توییت جواد طاری ‌بخش مدیر رسانه ای پدیده از از فشارهای بیرونی برای جوش خوردن ماجرا حرف زده.مسئله ای که بازهم در فضاب مجازی بحث مورد توجه بودن و اهمیت دادن تیم پرسپولیس(از سوی مقامات) را پیش کشید.در پاسخ البته،هواداران پرسپولیس هم به بحث رضایتنامه مرتضی تبریزی و داستان تماس های بالادستی برای استقلال اشاره می کردند.

9:05-یحیی و دستیارانش در تمرین امروز پرسپولیس؟ ممکن است.

9:00- حضور یا عدم حضور میلیچ بازیکن اهل کرواسی در اردوی استقلال از مصائب فرهاد مجیدی در نیم فصل نقل و انتقالاتی است.استقلال در بازار به دنبال یک دفاع چپ خوب می گردد و شاید دوباره پرونده سعید آقایی به جریان بیفتد.شاید هم خرید استقلال یک خارجی دیگر باشد.

8:45- همه در انتظار انتشار خبر حضور رسمی یحیی گل محمدی در پرسپولیس هستند که دیشب تا آخر وقت مذاکره برای جذب او در جریان بود.

8:40-تیم فوتبال پدیده یکی از عجیب ترین پنجره های نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته است.یونس شاکری،روح‌الله باقری واحتمالا سروش رفیعی بازیکنانی هستند که این تیم را ترک کردند.البته رفیعی ممکن است با تغییراتی که در کادرفنی پدیده پیش بیاید در این تیم بماند. همچنین مشخص نیست فرشاد محمدی‎‌مهر کارش با پدیده ادامه بدهد یا نه.

8:30- تیم هایی که پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته است امروز آخرین تلاش خود را برای جلب رضایت طلبکارانشان انجام خواهند داد .

2:00- کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته ذوب آهن اولین خرید خارجی نیم فصل پرسپولیس خواهد بود. او دیشب دیروقت برای مذاکره به دفتر باشگاه پرسپولیس آمد و با این تیم به توافق اولیه رسید.با توجه به "هایجک شدن" اوساگونا باید منتظر واکنش باشگاه فولاد هم بود.

1:00-پرسپولیس شبانه قرارداد خود را با فرشاد احمدزاده فسخ کرد تا او دومین جدا شده رسمی تیم در نیم فصل بعد از آدام همتی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5jw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیست نقل و انتقالات تراکتور در نیم فصل لیگ برتر