تاریخ انتشار: 1398/10/23 17:06
انصاری فرد: یک مهاجم دیگر هم می‌خواهیم
کد خبر: 74766

نیم فصل دوم یک پرسپولیس کامل هستیم

پرسپولیسی ها تنها دو روز بعد از جدایی قطعی گابریل کالدرون با سرمربی جدید به توافق رسیدند تا نیم فصل دوم دستکم روی نیمکت تیم با تغییرات اساسی همراه باشد.
 نیم فصل دوم یک پرسپولیس کامل هستیم

محمدحسن انصاری فرد بعد از جذب یحیی گل محمدی و کریستین اوساگونا امروز روبرو دوربین شبکه خبر تلویزیون ایستاد و درباره مسایل مختلف اینروزهای باشگاه پرسپولیس صحبت کرد. مدیرعامل پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی در این تیم گفت:" خداراشکر می کنیم با توجه به فشارهایی که روی باشگاه بود و ما واقعا تحت فشار بودیم و همه منتظر تعیین تکلیف سرمربی تیم بودند توانستیم به سرعت این کار را انجام دهیم."

او افزود:" آقای کالدرون تا شنبه خبری نداده بود فقط لطف خدا و دعای هواداران بود که دراین سه روز هم مربی و هم بازیکن گرفتیم. ما سرمربی را  انتخاب کردیم مورد رضایت هوادارانمان هست. اطمینان داریم با این کادرفنی و بازیکنان می توانیم چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم." او همچنین گفت:" جا دارد از مجموعه شهرخودرو و بخصوص آقای حمیداوی و هیات مدیره که همکاری خوبی با ما داشتند تشکر کنم. واقعا در این شرایط سخت بود از تیم لیگ برتری مربی بگیریم."

مدیرعامل پرسپولیس درباره رقم قرارداد گل محمدی گفت:" رقم قرارداد ایشان هنوز مشخص نیست اما پول رضایت آقای گل محمدی را به باشگاه شهرخودرو دادیم. قرارداد ما با آقای گل محمدی یک سال و نیم و تاپایان فصل آینده است."

او در ارتباط با دستیاران سرمربی جدید تیم هم گفت:" این در اختیار آقای گل محمدی است.  انشالله در جلسه ای که امروز با هم داریم ایشان دستیارانشان را معرفی می کنند ولی تا الان صحبت از شخص خاصی نشده است."

انصاری فرد در ارتباط با جذب بازیکنان جدید هم گفت:" ما کریستین اوساگونا را گرفتیم که جا دارد از آقای سعید آذری مدیرعامل فولاد تشکر کنم که برخورد حرفه ای داشتند. ما باید یک مهاجم را می گرفتیم چرا در تمام پست ها بازیکنان خوب و درجه یکی داریم و باید تیم را تقویت می کردیم. از همین رو بازیکنان مدنظرمان را با گزینه های سرمربیگری درمیان گذاشتیم و پسندیدند بخصوص آقای گل محمدی که این بازیکنان مورد نظرشان بودند.  خوشبختانه یکی را گرفتیم و یک مهاجم دیگر هم می خواهیم که انشالله آن را هم می گیریم."

مدیرعامل پرسپولیس در ارتباط با حضور افشین پیروانی در این تیم هم افزود:" ما تعریف های خوبی در مورد اختیارات باشگاه و کادرفنی داریم.  آقای افشین پیروانی منصوب باشگاه است به کار خودش ادامه می دهد. از زمان حضور ایشان ما موفقیت های خوبی داشتیم و ایشان به خوبی تیم را مدیریت کرد. او حتی گفت اگر کالدرون نمی خواهد کناره گیری می کنم که این رفتار شجاعانه اش مورد قدردانی ما است. ما در حال حاضر یک کادر واقعا پرسپولیسی را داریم. خود من بازیکن پرسپولیس بودم، آقای  کریم باقری ، پیروانی و ... در واقع یک پرسپولیس کامل هستیم."

او در بخش آخر صحبت هایش به ادامه حضور کریم باقری در این تیم پرداخته و گفت:"  کریم باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس است اما حضور و عدم ادامه همکاری اش به خواست آقای گل محمدی بستگی دارد. انتخاب دستیار در حوزه اختیارات سرمربی تیم است اما آقای باقری از بزرگان پرسپولیس است و امیدوارم مشکلی در این زمینه نباشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roplz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دستیاران یحیی گل‌محمدی هم به پرسپولیس می آیند