تاریخ انتشار: 1398/10/24 12:34
کد خبر: 74630

پزشک پرسپولیس:اوساگونا از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد!

دکتر رضا حقیقت درباره آخرین وضعیت کریستین اوساگونا مهاجم جدید پرسپولیس توضیحاتی داد.
پزشک پرسپولیس:اوساگونا از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد!

دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس امروز مقابل درب این باشگاه پاسخگوی خبرنگاران شد و درباره آخرین وضعیت پزشکی اوساگونا توصیحاتی داد و گفت: من از زمان قرارداد ایشان خبری ندارم، اما مانند تمام بازیکنان دیگر تمامی تست‌های پزشکی را اعم از قلب و عروق، خون، ارتوپد و ... با موفقیت پشت سر گذاشت. فقط یک مورد مشکوک وجود داشت که ما مجددا آزمایش کردیم و پاسخ نهایی منفی بود که امروز این جواب را به باشگاه اعلام کردیم. نتیجتا این بازیکن از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد.

وی درباره اینکه باشگاه کره‌ای سابق این بازیکن اعلام کرده که مصدومیتی از ناحیه زانو دارد گفت: ایشان تمامی تست‌های ارتوپدی را با موفقیت انجام داده و از نظر مرکز ایفمارک نیز مشکلی برای بازی کردن ندارد. اینکه بازی بعد پرسپولیس در ترکیب قرار بگیرد یا خیر، مربوط به بحث فنی است و در حیطه اختیارات من نیست.

دکتر حقیقت درباره اینکه قرار است باشگاه بازیکن دیگری جذب کند اظهار بی اطلاعی کرد و درباره اوضاع پزشکی سایر بازیکنان گفت: مصدومیت جز لاینفک فوتبال است، اما خدا را شکر بازیکنان دیگر تیم مشکل مصدومیت ندارند. تنها سیامک نعمتی است که به زودی دیگه می‌تواند به تمرینات کنار زمین اضافه شود و زیر نظر بدنساز محترم تیم کار کند. مشکل درد گردن شجاع خلیل زاده هم مشکلی است که خود بازیکن دارد، اما شجاع با غیرتش آن را تحمل می‌کند همچنین سیدجلال حسینی که گا‌ها دچار گرفتگی‌های عضلانی می‌شود، اما تحمل می‌کند. ما تا جایی که از دستمان بربیاید سعی می‌کنیم مصدومیت‌ها را کاهش دهیم و درمان کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmqjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تقلب پرسپولیس روی دست استقلال تماشایی شد+عکس