تاریخ انتشار: 1398/10/25 02:29
فنونی‌زاده:او باید از تجربه قبلی‌اش استفاده کند
کد خبر: 74542

کار یحیی فوق‌العاده سخت خواهد بود/میراث گرانبهایی را به گل‌محمدی سپرده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که گل‌محمدی با استفاده از تجربه‌اش، عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.
  کار یحیی فوق‌العاده سخت خواهد بود/میراث گرانبهایی را به گل‌محمدی سپرده‌اند

مرتضی فنونی‌زاده درباره انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از بین گزینه‌های داخلی‌، گل‌محمدی بهترین گزینه بود. به مربیان پول نمی‌دهند و مشخص نیست چه قراردادی دارند که راحت جدا می‌شوند. گل‌محمدی تجربه سرمربیگری پرسپولیس را داشت و اکنون باتجربه‌تر شده است. آن مقطع، تیم نصفه و نیمه‌ای به او دادند، اما نفرات فعلی پرسپولیس را می‌شناسد و می‌داند که پتانسیل این تیم بالاست. او باید از تجربه قبلی‌اش استفاده کند.

«کار گل‌محمدی فوق‌العاده سخت خواهد بود.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس در آغاز دوباره لیگ بازی‌های سختی مقابل تراکتور، سپاهان، استقلال و ... دارد، اما تیم فعلی در هر پست دو بازیکن دارد. کمال کامیابی‌نیا نیز آماده شده است. گل‌محمدی به بازی هجومی علاقه دارد و امیدوارم با دو مهاجم به خصوص در ورزشگاه خانگی بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: گل‌محمدی در دو سال اخیر کارنامه خوبی در سرمربیگری داشته و تجربه خوبی بدست آورده است و امیدوارم این تجربیات را به پرسپولیس انتقال دهد. محمدحسن انصاری‌فرد و هیئت مدیره نیز باید همه جانبه از او حمایت کنند. میراث گرانبهایی را به دست گل‌محمدی سپرده‌اند و امیدوارم از این آزمون سخت موفق بیرون بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ropp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور در خط حمله تنهاست/ رادوشویچ فوق‌العاده بود ولی بیرانوند چیز دیگری است