تاریخ انتشار: 1398/10/26 12:13
سهراب بختیاری‌زاده:
کد خبر: 74386

فرهاد روزهای بسیار سخت و تلخی را پیش رو خواهد داشت!

پیشکسوت استقلال اعلام کرد که استقلال بعد از رفتن استراماچونی شرایط بسیار سختی خواهد داشت.
فرهاد روزهای بسیار سخت و تلخی را پیش رو خواهد داشت!

سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت استقلال اعلام کرد که استقلال بعد از رفتن استراماچونی شرایط بسیار سختی خواهد داشت و مطمئنا هواداران باید خودشان را برای این روزهای سخت آماده کنند.

فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد در این باره چه نظری دارید؟

به شخصه برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم اما اگر بخواهم صادقانه در این باره صحبت کنم فرهاد روزهای بسیار سخت و تلخی را پیش رو خواهد داشت و از همین حالا به هواداران استقلال می‌گویم که خودشان را برای این روزها آماده کنند.

چرا فکر می‌کنید استقلال نتیجه نخواهد گرفت؟

إبه خاطر اینکه رفتن استراماچونی به آینده استقلال لطمه خواهد زد بازیکنان با افکار و شیوه استراماچونی کار کرده و به آن عادت کرده بودند و برای یک تفکر جدید نیاز به زمان بیشتری است.

در رفتن استراماچونی چه کسی بیشترین تقصیر را داشت؟

کاملا خود باشگاه مقصر بود البته نه تنها رفتن استراماچونی به ضرر استقلال است بلکه چهار فصل است که استقلال شرایطی را تجربه می‌کند که این ذهنیت را به وجود آورده که دست‌هایی در کار است که نقشه دارند استقلال را از شرایط خوب دور کنند. استقلال شفر می‌توانست قهرمان آسیا شود بلاهایی که سر و تیمش آوردند باعث شد آن اتفاقات بیفتد به نظر من باید تیم شفر را نگه می‌داشت. نبود استراماچونی چه شخصیتی و چه فنی نیاز به زمان بسیار زیادی دارد.

جای فرهاد بودید این پیشنهاد را قبول می‌کردید؟

این یک تصمیم شخصی است که فرهاد گرفته است که باید به آن احترام گذاشت.

حضور نامجومطلق چقدر می‌تواند به فرهاد مجیدی روی نیمکت کمک کند؟

به هر حال نامجومطلق پیشکسوت استقلال است و نام بزرگی در فوتبال ایران دارد و قطعا می‌تواند در کادر فنی استقلال مفید ظاهر شود.

سعید رمضانی نیز به عنوان سرپرست جدید استقلال نیز انتخاب شد.

به هر حال فوتبال است و ایشان احساس مسئولیت کرده تا در سرپرستی استقلال کمک کند رمضانی جزئی از خانواده استقلال است اما من یک جمله را بگویم و آن هم این است که انتقاد کردن ساده‌ترین کار ممکن است اما به جای این کار راهکار بدهیم خیلی بهتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6wpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیار فرهاد وارد تهران شد!