تاریخ انتشار: 1398/10/27 18:41
کد خبر: 74271

داروان خیلی راحت به ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت:داروان خیلی راحت به ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند و جوابگو نیستند.
داروان خیلی راحت به ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند

میشو کریستوویچ سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر شهرخودرو بیان کرد:قبل از بازی و برای زمان مشکلات زیادی داشتیم و بسیار ناراحت و ناامید شدم از اینکه به ما مثل بقیه تیم‌ها نگاه نشد و ما بدنسازی خود را کامل انجام ندادیم و در نیمه بدنسازی مجبور شدیم با شهرخودرو بازی کنیم.

او افزود:بازیکنان جدید ما فقط یکی دو تمرین همراه ما بودند و از برنامه تاکتیکی تیم اطلاعی نداشتند. با این روش ۷ روز از زمان بدنسازی ما خراب شد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: در زمان بازی مثل بازی‌های قبل بحث کارت قرمز پیش آمد کل باشگاه‌ها دنیا که پول زیادی را هزینه می‌کنند  شما اتفاقی که امروز افتاد را نمی‌بینید. داروان خیلی راحت به ما کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند و جوابگو نیستند. در آخر می‌توانم بگویم بازیکنانم بسیار تلاش کردند.

کریستوویچ  عنوان کرد:اگر توپ دو سانت آن طرف‌تر بود ما می‌توانستیم به گل برسیم و ممکن بود بازی را با برد به پایان برسانیم. قطعا باید بجنگیم و در مقابل همه چیز دفاع کنیم و منتظر یه شانس خوب باشیم.

او گفت:خیلی خوشحالم که پدیده به جز ۱۰-۱۵ دقیقه اول نتوانست شانس خاصی را ایجاد کند و بقیه بازی یازیکنان ما واقعا خوب بودند. وقتی به روز‌های ابتدایی ورودم به تیم شاهین نگاه می‌کنم، می‌بینم تیم‌ها شانس‌های زیادی را برابر ما خلق می‌کردند، ولی خداراشکر امروز این اتفاق نیافتد و تیم ما یک تیم متفاوت و یک گروه شده است.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد:قطعا این یک امتیاز به ما کمکی نمی‌کند و ما رشدی پیدا نکرده ایم، ولی امروز ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داشتیم؛ و بیشتر نتایج این تیم صفر-صفر، یک-هیچ بوده است. در آخر می‌توانم بگویم راضی هستم.

کریستوویچ یادآور شد:ازشروع بازی راضی نبودم و می توانم بگویم 15 دقیقه اول بازی واقعا بد بودیم اما نیمه دوم سیستم بازی را تغییر دادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxvga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور: هدف‌مان از دقیقه یک گلزنی به شاهین بود

تکلیف شاهین بوشهر امروز مشخص می‌شود
شاهین بال پرواز می‌گیرد؛