تاریخ انتشار: 1398/10/27 18:44
کد خبر: 74270

شک ندارم که پرسپولیس دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود

کاپیتان سابق پرسپولیس مدعی است که انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم، سرخ‌ها را به قهرمانی دوباره لیگ خواهد رساند.
شک ندارم که پرسپولیس دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس که اکنون به عنوان سرمربی تیم امید این باشگاه به کار مشغول است، حضور یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی جدید سرخ‌ها را تمجید کرد و از آن به عنوان یک انتخاب موفق در تیم یاد کرد.

یحیی گل محمدی را گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس می‌دانید؟

آقا یحیی نیاز به تعریف ندارد و هم به لحاظ شخصیتی و هم از نظر فنی بالا هستند و بین هواداران پرسپولیس هم خیلی محبوب هستند و از نظر من بهترین گزینه بود. قبلا هم گفته بودم که آقای انصاری فرد بهترین انتخاب را خواهد داشت و دیدیم که یحیی را آورد. اول فصل هم می‌خواستند آقا یحیی را بیاورند که نتوانستند اما انصاری فرد توانست و کارش قابل تقدیر است. آقا یحیی در این اوضاع می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. خیلی سخت است که یک مربی مورد قبول هواداران باشد محبوبیت آقا یحیی کارش را راحت تر می‌کند. به نظر من پرسپولیس ابزارش را دارد که ۲-۳ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود و آقا یحیی هم این قدرت را دارد که قبل از اتمام لیگ تیم را قهرمان کند. مطمئنم پرسپولیس با آقا یحیی به روزهای اوجش برمی گردد، هر چند که پرسپولیس الان صدر جدول است اما با آقا یحیی هم خوب بازی خواهد کرد و هم نتیجه خواهد گرفت.

عده‌ای معتقدند او در لحظات سخت زود تسلیم می‌شود. در این رابطه چه نظری دارید؟

این حرف را قبول ندارم و چنین چیزی نیست. آقا یحیی در لحظات سخت تصمیمات خوبی می‌گیرد و گاهی اوقات ممکن است تصمیمات خوب از آب درنیاید اما آقا یحیی از هر لحاظ کیفیت بالایی دارد و همیشه در خونسردی کامل تیم را هدایت می‌کند. یک حسنی که آقا یحیی دارد این است که چون اختلاف سنی بالایی با بچه‌ها ندارد خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد که به نفع تیم است.

گل محمدی در گذشته سرمربی پرسپولیس بود و با مهدی مهدوی کیا به مشکل خورد. چنین سرنوشتی در انتظار سید جلال حسینی نخواهد بود؟

اتفاقا آقا یحیی به لحاظ فنی خیلی سید جلال را قبول دارد و چنین اتفاقی نخواهد افتاد. هر گزینه‌ای که می‌آوردند یک چیزی می‌گفتند، همه گزینه‌ها قابل احترام هستند اما آقا یحیی بهترین گزینه ممکن بود.

اولین بازی پرسپولیس در لیگ با یحیی مقابل تراکتور است. فکر می‌کنید در این آزمون سخت و در اولین گام موفق خواهد بود؟

صد در صد موفق می‌شود چون پرسپولیس ابزار لازم را دارد. تیم الان صدر جدول است و از نظر روحی هم در سطح بالایی هستند و این بازیکنان چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و نیاز به هماهنگی بین آنها نیست و آقا یحیی تیم را تنظیم می‌کند و به آن نظم می‌دهد. پرسپولیس در تمام خطوط بازیکن دارد و آقا یحیی قدرت و هنر تنظیم کردن تیم را دارد و بچه‌ها هم او را قبول دارند و به لحاظ روحی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

چه تصوری از بازی با تراکتور دارید؟

قطعا بازی سختی است چون تراکتور اواخر نیم فصل اول متحول شده بود و الان شرایط بهتری دارد. تراکتور در تهران مهمان نیست و همیشه هوادارانش را در استادیوم آزادی دارد اما جلوی هواداران متعصب پرسپولیس کارشان خیلی سخت است و مطمئنا پرسپولیس در این بازی شکست دور رفت را جبران می‌کند.

یحیی تیم را صدر جدول تحویل گرفته است. فکر می‌کنید آخر فصل بتواند پرسپولیس را قهرمان کند؟

شک ندارم که پرسپولیس دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود. من فنی حرف می‌زنم و مطمئنم قبل از اتمام لیگ قهرمان می‌شود چون ابزار بهتری نسبت به فصل قبل دارد و با روحیاتی که از آقا یحیی سراغ دارم و با حضور و حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

این انتخاب در کادرفنی در آسیا هم می‌تواند موفق باشد و با پرسپولیس در این بازی‌ها نتیجه می‌گیرد؟

مربی برای کسب موفقیت نیاز به ابزار دارد و بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند. زمان کالدرون بچه‌ها در پست‌های غیر تخصصی بازی می‌کردند و کیفیت تیم پایین آمده بود و هواداران خیلی از سبک بازی تیم راضی نبودند. آقا یحیی وقتی ابزار لازم را دارد فرقی نمی‌کند در چه تورنمنتی باشد و در لیگ، جام حذفی و آسیا می‌تواند موفق شود. این تیم از تیمی که به فینال آسیا رسید قوی تر است و آقا یحیی نظم خاصی به تیم می‌دهد و موفق خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzveb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقادات از انصاری فرد بی انصافی است