تاریخ انتشار: 1398/10/30 10:43
کد خبر: 73953

به دنبال نمایش خوب در بازی با پرسپولیس هستیم!

سرمربی تراکتور گفت: به دنبال نمایش خوب در بازی با پرسپولیس و کسب سه امتیاز هستیم و بعد از این بازی هم به دیدار پیش رو فکر خواهیم کرد.
به دنبال نمایش خوب در بازی با پرسپولیس هستیم!

اردوی تراکتور در ترکیه پایان یافت و حالا این تیم باید مهیای بازی با پرسپولیس شود. دیدار دو تیم در هفته دوم دور برگشت یک‌شنبه آینده در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. به همین بهانه دقایقی کوتاه با ساکت الهامی صحبت کردیم که این مصاحبه را می‌خوانید.

کیفیت اردویی که در ترکیه برپا کردید چطور بود؟

خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را در آنتالیا پشت سر گذاشتیم و در روز آخر این اردو، مقابل قهرمان سوپرلیگ کوزوو به میدان رفتیم که بازی پرفشاری بود. این اردو، شرایط تیم ما را در ادامه تغییر خواهد داد؛ هر چند که بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد شد، ولی تیم ما بسیار بهتر می‌شود و این پیشرفت را در دو بازی تدارکاتی‌مان احساس کردیم. حدود ۱۵ جلسه تمرینی پرفشار را در این اردو انجام دادیم و دو بازی تدارکاتی پشت سر گذاشتیم و در کمپ بسیار خوبی حضور داشتیم که شرایط اسکان و تغذیه بسیار مطلوبی داشت.

در اولین هفته بعد از تعطیلات زمستانی باید با پرسپولیس بازی کنید.

بازیکنان کمی خسته‌اند که در روز‌های آینده ریکاوری لازم را خواهند داشت و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت، فشار‌های سختی را تحمل کردند. در روز‌های آینده، رفته رفته از فشار تمرینات‌مان کاسته می‌شود و سعی می‌کنیم خودمان را از نظر تاکتیکی، آماده بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس کنیم و فکر می‌کنم، این بازی نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط جوی شهر تبریز، این اردو را در هوای بسیار خوب آنتالیا برای‌مان تدارک دیدند تا بتوانیم روی زمین‌های مناسب تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت هواداران‌مان را در نیم‌فصل دوم بدهیم.

آیا تراکتور می‌تواند به این روند خوب ادامه دهد و برای قهرمانی مبارزه کند؟

ما به تلاش خود در بازی‌های نیم‌فصل دوم ادامه می‌دهیم. واقعیت این است که بازی‌های نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود به این دلیل که تیم‌ها از یکدیگر شناخت بیشتری پیدا کردند. این بازی همان‌طور که اشاره کردم یک فرصت خوب برای ماست که توانمندی‌های فنی خود را به نمایش بگذاریم. با تیم خوب و فوق العاده‌ای بازی داریم، اما همه توان خود را خرج می‌کنیم که ارائه‌گر بازی زیبایی باشیم و تماشاگران از نمایش ما راضی باشند. در خصوص قهرمانی هم باید بگویم بازی به بازی پیش می‌رویم. الان به دنبال نمایش خوب در بازی با پرسپولیس و کسب سه امتیاز هستیم و بعد از این بازی هم به دیدار پیش رو فکر خواهیم کرد. قهرمانی برای هر تیمی در شرایطی به دست می‌آید که در بازی پیش رو ارائه‌گر بازی خوبی باشد و در نهایت به سه امتیاز دست پیدا کند.

از روند یارگیری تیم راضی هستید؟

در تعطیلات زمستانی جذب بازیکن سخت می‌شود، اما باشگاه همه تلاش خود را به کار گرفت. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و با توجه به مهره‌های باکیفیتی که در اختیار داریم برای بازی خوب و همچنین نتیجه مطلوب نگرانی نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avpll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهامی:شبانه روزی برای جذب نفرات مورد نظر تلاش می‌شود