تاریخ انتشار: 1398/11/04 18:29
کد خبر: 73509

تصمیم نهایی بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس

دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که در آستانه انتقال به لیگ بلژیک قرار داشت، در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با سرخپوشان گرفت.
تصمیم نهایی بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس

بیرانوند که بعد از درخشش در جام جهانی و در ادامه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس که او را در آستانه دستیابی به عنوان مرد سال آسیا قرار داده بود، تصمیم گرفت در نیم فصل نقل و انتقالاتی در نهایت راهی فوتبال اروپا شود.

در شرایطی که کارگزاران فیفا طی فرصت باقی مانده اکنون به او سه پیشنهاد معتبر ارائه دادند که شرط فسخ قرارداد او با پرسپولیس که با پرداخت ۷۰۰ هزار دلاری فعال می‌شد را نیز پذیرفتند.

در این بین یکی از تیم‌های خواهان این دروازه بان ملی‌پوش ایرانی، با ارائه بلیت و ویزا و همچنین ایجاد شرایط ثبت پیش قرارداد در ترکیه، خواهان عقد قرارداد با او بود و به این واسطه او باید بامداد امروز تهران را ترک می‌کرد.

بیرانوند اما در آخرین لحظات بار دیگر تصمیم گرفت پیشنهاد دریافتی را رد کند و امروز با حضور در محل تمرین تیمش، دیگر بازیکنان را نیز شوکه کرد و بساط کری و شوخی در این زمینه نیز فراهم شد.

بیرانوند اما در میان شوخی های هم‌تیمی‌هایش با استناد به دعوتنامه باشگاه از تصمیم شخصی خودش گفت و اکنون گفته می‌شود موضوع جدایی او بار دیگر به تعویق افتاده و این بازیکن قطعا تا پایان فصل در جمع پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی عبور بیرانوند از این پیشنهاد مشکلات شخصی و بیماری یکی از اعضای خانواده‌اش بوده که باعث شده او فعلا تصمیم خود را تغییر دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9w7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدحافظی بیرانوند با بازیکنان پرسپولیس در رختکن / بیرانوند از سرخ پوشان جدا می شود؟