تاریخ انتشار: 1398/11/04 20:13
کد خبر: 73497

افاضلی: انرژی خوبی برای مسابقه با ذوب آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم‌های ذوب آهن و پارس جنوبی در نیم فصل دچار تغییراتی شده‌اند و انرژی خوبی برای این مسابقه برای پیروزی در برابر ذوب آهن داریم.
افاضلی: انرژی خوبی برای مسابقه با ذوب آهن داریم

هومن افاضلی با اشاره به دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر و تقابل پارس جنوبی و ذوب آهن در شهر اصفهان، اظهار داشت: بازیکنان ما با انگیزه تمرین کرده‌اند و ما برای این مسابقه مشتاقیم و انرژی خیلی خوبی در تیم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: هر دو تیم دچار تغییراتی در نیم‌فصل شده‌اند و تیم ما آماده این مسابقه است هر چند کار تیم‌ها در اولین مسابقه سخت است و تلاش می‌کنیم تا ذوب‌آهن را شکست دهیم.

وی در خصوص داوران این مسابقه بیان کرد: داور مسابقه فردی کم‌تجربه نیست و مطمئنم او با تمام وجود تلاش می‌کند بدون خطا قضاوت کند و امیدوارم داوری نیز در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد.

افاضلی خاطرنشان کرد: تیم پارس جنوبی هواداران زیادی دارد و مردم جم علاقه زیادی به تیم فوتبال پارس جنوبی دارند و ما در نیم فصل دوم با تمام توان به میدان‌های مسابقه می‌رویم تا با دست پر زمین را ترک کنیم و بتوانیم روز به روز شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j8v9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افاضلی بالاخره رنگ برد را دید/ رحیم، جان هومن را خرید!
اروند خرمشهر 2 - بادران 1