تاریخ انتشار: 1398/11/04 21:05
کد خبر: 73491

فرهاد مجیدی: دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دلیل قانع کننده ای پیدا نکردم که چرا باید تیم ما خارج از ایران به مصاف الکویت برود.
فرهاد مجیدی: دلیل ندارد خارج از ایران بازی کنیم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال ایران و الکویت کویت که فردا و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار می‌شود حاضر شد و به تشریح شرایط نماینده ایران پرداخت.

مجیدی گفت: قبل از صحبت درباره بازی دوست دارم نکته ای را بگویم. به عنوان مربی تیم استقلال دلیل قانع کننده ای را پیدا نکردم که چرا بازی باید خارج از ایران برگزار شود.

وی افزود: احترام زیادی برای کنفدراسیون آسیا قائلم و همیشه در مدت ۲۰ سال حضورم در فوتبال ایران، قطر و امارات خاطره خوب از AFC دارم که شعارش صلح و دوستی و بازی برابر بوده است. برایم قابل قبول نیست تیمم خارج ایران بازی کند. با این حال به نظر AFC احترام می گذاریم و به خاطر هوادارانمان بازی می کنیم و امیدواریم موفق باشیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: استقلال با تیم های همگروهش فرق می کند. تیم ما دو بار قهرمان آسیا شده است. تفاوت ما این است که اگر تیم های هم گروه در کشورهای مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

مجیدی تاکید کرد: من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب بازی در ورزشگاه آزادی صحبت می کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد. ۳۰ میلیون هوادار داریم و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdj8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع خارجی مد نظر استقلال به تهران سفر می کند؟!