تاریخ انتشار: 1398/11/05 22:13
میودراگ رادولوویچ:
کد خبر: 73368

این برد از نظر روانی برای ما بسیار مهم بود!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به کمبودها تیمش گفت: ما در هر پست به ۲ بازیکن اضافه‌تر نیاز داریم.
 این برد از نظر روانی برای ما بسیار مهم بود!

میودراگ رادولوویچ، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن که در نیم‌فصل دوم جایگزین علیرضا منصوریان شده است، نخستین بازی این تیم در برابر پارس جنوبی جم را با ۳ امتیاز خانگی به پایان رساند تا شاید امید را در دل هواداران سبزپوشان اصفهانی زنده کند.

رادولوویچ در نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم این پیروزی را حاصل تلاش بازیکنان دانست و اظهار داشت: من از بازیکنانم به خاطر این پیروزی ارزشمند تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. این برد حاصل تمرینات اخیر بود که بازیکنان آن‌ها را در زمین پیاده کردند من تنها ۱۰ روز است که به ایران آمده‌ام و این برد از نظر روانی برای ما بسیار مهم بود. همچنین از هوادارانی که برای حمایت از ذوب‌آهن به ورزشگاه آمده بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی درباره شرایط ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اگر چه ما این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما نباید فراموش کنیم که شرایط خوبی نداریم و بازیکنان خوبی را در نیم‌فصل از دست داده‌ایم. ما با سخت‌کوشی به همین روند ادامه خواهیم داد و امیدوارم در هر بازی، روندمان بهتر از قبل شود. کادر فنی و بازیکنان، همه توان خود را برای رضایت هواداران به کار می‌گیرند.

سرمربی ذوب‌آهن از اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم ذوب‌آهن در روزهای آینده خبر داد و افزود: در روزهای آتی بازیکنان جدیدی به ما اضافه خواهند شد. همچنین جوانان با استعدادی داریم اما از استعداد تا مرحله نهایی خود، فاصله دارند و باید کار و تلاش کنند؛ ما باید با هم متحد باشیم تا روند مثبت خود را ادامه دهیم. آینده خوبی در انتظار ذوب‌آهن است.

وی در واکنش به سوالی پیرامون بازی‌های ذوب‌آهن در برابر تیم‌های مدعی افزود: در هر صورت ما باید با همه تیم‌ها بازی می‌کردیم ولی اگر دو ماه فرصت داشتم، کار راحت‌تری داشتم. من در طی ۲۰ سال مربیگری، نخستین باری است که چنین شرایطی را تجربه می‌کنم و لازم است تا با شرایط لیگ، تیم و بازیکنان آشنا شوم که البته کار ساده‌ای نیست. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید، بین بازیکنان رقابت ایجاد شده و عملکردمان بهتر شود.

رادولوویچ درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: امروز همه دیدند که ما در خط حمله دچار مشکل هستیم. البته علیرضا منظمی ۱۷ ساله استعداد بزرگی است اما جوان‌ترین بازیکن لیگ است. دارکو، مهاجم جدیدی که قصد داریم او را جذب کنیم، در بلژیک بازی کرده و بازیکن بزرگی است و در هر تیمی که بوده، اثرگذار عمل کرده است.

وی پیرامون اضافه شدن وفا هخامنش، مدافع سابق تیم المینا عراق افزود: همچنین در خط دفاع، ما ۳ مدافع بیشتر نداریم و ۱۴ بازی در پیش رو داریم. ما در هر پست به ۲ بازیکن اضافه‌تری نیاز داریم و اکنون یک دفاع کم داریم. می‌خواهیم در بین بازیکنان رقابت ایجاد کنیم و بعد از یک مسابقه باید ببینیم که چه کسی را می‌توانیم جایگزین کنیم.

سرمربی سبزپوشان ادامه داد: من بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به تیم اضافه شدم و در این مدت می‌توانستیم بازیکنان آزاد را جذب کنیم. دارکو و وفا به تیم اضافه می‌شوند تا به ما کمک کنند و از آها انتظار دارم کیفیت تیم را بالا ببرند و اگر کیفیت لازم را داشته باشند از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wljw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادولوویچ: در ۲۰ سال مربیگری برای نخستین بار در چنین شرایطی هستم