تاریخ انتشار: 1398/11/18 21:30
کد خبر: 71747

مقابل تراکتور حس عجیبی داشتم که تا به حال آن را تجربه نکرده بودم!

مدافع راست گل‌گهر معتقد است بخاطر بی‌دقتی به پیروزی مقابل تراکتور دست پیدا نکردند.
مقابل تراکتور حس عجیبی داشتم که تا به حال آن را تجربه نکرده بودم!

 گل‌گهر سیرجان امروز و در آخرین مسابقه هفته نوزدهم میزبان تراکتور بود؛ دیداری که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. احمد موسوی که انگیزه‌های زیادی برای تقابل با تیم سابق‌اش داشت، در چند صحنه می‌توانست با ارسال‌های خود تیمش را به گل برساند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

احمد موسوی درخصوص تساوی برابر تراکتور گفت: بازی با تراکتور و هم‌بازیان سابقم برای من خیلی سخت بود و زمانی که برای شروع بازی وارد زمین می‌شدیم حس عجیبی داشتم که تا به حال آن را تجربه نکرده بودم ولی فوتبال حرفه‌ای شده است و باید با واقعیت‌ها زندگی کرد.

او ادامه داد: فوتبالی که امروز مقابل تراکتورِ مدعی از خود به نمایش گذاشتیم، هیچ نشانی از جایگاه گل‌گهر نداشت و ما می‌توانستیم در سیرجان تراکتور را شکست دهیم و از منطقه خطر خارج شویم ولی بی‌دقتی کردیم و این تساوی و از دست دادن دو امتیاز تاوان بی‌دقتی ما بود که باید در بازی‌های بعد جبران کنیم و از جایگاه فعلی بالا برویم.

مدافع- وینگر گل‌گهر در خصوص انگیزه‌ای که برای این دیدار داشت، ابراز کرد: بازی کردن مقابل تیم سابق شرایط خاص خود را دارد ولی انگیزه من مختص این دیدار نبود چراکه تلاش می‌کنم در تمام دیدارهای سیرجان با انگیزه و تمام توانم بازی کنم و نقشی در موفقیت‌های آینده این تیم داشته باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxoez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الهامی:  شجاعی هیچ‌گونه فحاشی و توهین به داور نکرد

تی تی ها در سیرجان در فکر نزدیک شدن به صدر
گل گهر سیرجان-تراکتور تبریز؛