تاریخ انتشار: 1398/11/19 10:27
کد خبر: 71696

معرفی برترین های هفته نوزدهم لیگ برتر

در هفته نوزدهم لیگ برتر، تیم شاهین توانست دومین برد پیاپی خودش را ثبت کند تا برای جدا شدن از قعر جدول آماده شود.
معرفی برترین های هفته نوزدهم لیگ برتر

هفته نوزدهم لیگ برتر با تمام فراز و نشیب‌هایی که در شهر‌های مختلف داشت به پایان رسید و در پایان این هفته، پرسپولیس توانست با توجه به فرصت سوزی سپاهان، موقعیت خودش را در صدر جدول تثبیت کند و با خیال راحت راهی بازی‌های قاره‌ای شود.

*نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر

فولاد خوزستان ۲ - شهرخودرو مشهد صفر

پرسپولیس ۲ - استقلال ۲

نفت مسجدسلیمان صفر - سپاهان صفر

ماشین‌سازی تبریز ۲ - پیکان ۲

سایپا یک - پارس‌جنوبی‌جم یک

شاهین شهرداری بوشهر ۲ - نساجی مازندران یک

ذوب‌آهن یک - صنعت‌نفت آبادان صفر

گل‌گهر سیرجان یک - تراکتور یک

*تیم هفته: شاهین شهرداری بوشهر

شاهین بوشهر برای دومین هفته پیاپی به پیروزی رسید تا اکنون ۱۳ امتیازی و در آستانه جداشدن از قعر جدول باشد. کامبک شاگردان میشو مقابل نساجی با تجربه باعث شد آن‌ها به هفتمین امتیاز در سه هفته اخیر دست پیدا کنند و زنگ خطر را برای تیم‌های نیمه پایین جدول مانند پیکان و پارس‌جنوبی به صدا در بیاورند.

*بازیکن هفته: ارسلان مطهری

خرید زمستانی استقلال، اولین حضورش در دربی تهران را با دبل به پایان رساند. مطهری علاوه بر درخشش در پلی‌آف لیگ قهرمانان، با دوبار باز کردن دروازه بیرانوند نشان داد که می‌تواند در روز‌های غیبت دیاباته هم مهره قابل اتکایی برای فرهاد مجیدی باشد. او اکنون با ۸ گل در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

*مربی هفته: میشو کریستیچوویچ

سرمربی کروات شاهین بوشهر از وقتی وارد این تیم شده تحول نسبتا خوبی ایجاد کرده است. میشو با کسب دو برد پیاپی هم در داخل و خانه روحیه پیروزی را در تیمش به خوبی تزریق کرده و با بردی که روز گذشته به دست آورد توانست زنگ خطری برای دیگر قعر نشینان به صدا در آورد.

*بازی هفته: پرسپولیس - استقلال

دربی تهران این بار خسته کننده نبود و همین برای تمام کسانی که آن را تماشا کردند کافی بود. دو گل در نیمه اول و دو گل در نیمه دوم به خوبی این بازی را تا سوت پایانی داور داغ نگه داشت. موقعیت‌های گلزنی مختلفی که روی زمین و هوا نصیب بازیکنان هر دو تیم شد نشان داد که هردو واقعا به سه امتیاز بازی فکر می‌کنند و این دقیقا همان چیزی بود که هوادارانشان می‌خواستند.

*ناکام هفته: مجید جلالی

تیم گل‌گهر سیرجان در هفته نوزدهم هم مانند دو هفته گذشته ابتدا گل زد و در ادامه بازی گل تساوی را از تراکتور دریافت کرد تا سومین تساوی پیاپی را در روزی که شاهین بوشهر به برد رسید، ثبت کند. گل‌گهر با مجید جلالی از ۱۳ بازی تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و اکنون رده شانزدهم جدول را به خوبی مشاهده می‌کند.

*گلزنان لیگ برتر درپایان هفته نوزدهم

۹ گل: مهدی قائدی (استقلال)، شهریار مغانلو (پیکان) و عیسی آل‌کثیر (نفت آبادان)

۸ گل: شیخ دیاباته و ارسلان مطهری (استقلال)، محمد نوری (پارس‌جنوبی‌جم)

۷ گل:کی روش استنلی (سپاهان)، احمدرضا زنده‌روح (گل گهرسیرجان)، حسین مالکی (شاهین شهرداری‌بوشهر)، علی علیپور و مهدی ترابی (پرسپولیس)

۵ گل: یونس شاکری (گل گهرسیرجان)، فراز امامعلی (پیکان) و ساسان انصاری (تراکتور)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zdwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به عملکرد دروازه بان ها در نیم فصل اول لیگ نوزدهم

 آیا اصرار کالدرون برای جذب مهاجم منطقی است؟
علیپور ؛آقای گلی که باید خون بریزد