تاریخ انتشار: 1398/11/21 10:56
کد خبر: 71465

سرمربی استقلال بدنبال احیای تبریزی!

مرتضی تبریزی در دوره قبلی مربیگری فرهاد در هر 5بازی مهره فیکس فرهاد بود و از امروز می تواند دوباره تبریزی روزهای خوب گذشته باشد.
سرمربی استقلال بدنبال احیای تبریزی!

مرتضی تبریزی فوروارد خوب نه چندان روزهای دور ذوب آهن  اصفهان با آمار گل های دو رقمی در هر فصل که با حمایت هواداران در آخرین روزهای نقل و انتقالات فصل گذشته به استقلال آمد و در اولین بازی خود  گل اول استقلال به تراکتورسازی تبریز زد، همچنان از دوران اوج خود فاصله دارد.

تبریزی در این فصل در روزهای اول مربیگری استراماچونی به عنوان بازیکن اصلی استفاده می شد.عدم گلزنی او و موقعیت های از دست رفته در بازی های لیگ اورا از بازیکن فیکس به بازیکن نیمکت نشین تبدیل کرد. تبریزی در اواخر مربیگری استراماچونی یکی از گزینه های تعویض بودو همچنان گل نمی زد،  در دوران بدون مربی استقلال او با از دست دادن موقعیت گل صددرصدی استقلال دردقیقه 95بازی یکی از مسببین شکست در برابر ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی قلمدادشد. تبریزی که تا همین دو فصل قبل یکی از بهترین فورواردهای لیگ محسوب می شد و در مقطعی در اردوی تیم کی روش هم دیده شده بود، در نیم فصل بدون گل زده قصد جابجایی استقلال کرد و دقایقی برای واریز درخواست رضایتنامه باشگاه کم آورد تا همچنان فوتبالش را در استقلال دنبال کند.

تبریزی در 5 دیداری که فرهاد مجیدی در اواخر فصل گذشته هدایت استقلال را به عهده داشت  مهره فیکس سرمربی آبی ها برخلاف تفکرات وینفرد شفر بود و به خوبی پاسخ فرهاد با زدن سه گل در پنج دیدار داد و از عملکرد خود در پایان فصل دفاع کرد.بازگشت اعتماد به نفس و اطمینان خاطر از سرمربی در بازی های پایانی فصل گذشته او را احیا کرد.

تبریزی علیرغم بیلان خوب در دوران هدایت مجیدی در فصل گذشته ، در چهار بازی گذشته آبی ها  تنها سه دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده است.آن هم در شرایطی که استقلال با چهار گل از حریف خود الریان جلو بوده است .

با توجه به حضور مثلث MDM در خط حمله استقلال و عملکرد فوق العاده شیخ دیاباته،ارسلان مطهری و مهدی قائدی و اعتماد فرهاد به این سه نفر و مصدومیت این روزهای دیاباته ، مرتضی باید از تک فرصت های بوجود آمده برای آمدن به زمین استفاده کند و دوباره خودش را به تفکرات فرهاد مجیدی هماننداواخر فصل گذشته تحمیل کند. یکی از همین روزها بازی امروز استقلال با الشرطه عراق در اربیل است که در صورت سیر طبیعی بازی و رضایت فرهاد از نتیجه ،تبریزی که  تجربه  بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با خود یدک می کشدمی تواند یکی از گزینه های تعویض برای فرهاد باشد. با توجه به فشردگی بازی های استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و توان بازی تبریزی به عنوان وینگر و فوروارد نوک ،فرهاد هم همانند اواخر فصل گذشته به دنبال احیا تبریزی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q97aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقت درخشش خرید جنجالی و پرسرو صدای استقلال