تاریخ انتشار: 1398/11/21 18:28
کد خبر: 71414

پرسپولیسی ها مراقب باشند/ سرخ پوشان از این مورد بترسند!

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
پرسپولیسی ها مراقب باشند/ سرخ پوشان از این مورد بترسند!

محمد پنجعلی درباره آغاز حضور تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الدحیل قطر در نخستین گام, اظهار داشت:

رقابت در لیگ قهرمانان آسیا همیشه سخت است، ولی فکر می‌کنم تیم بعد از دربی باز هم رو به بهتر شدن می‌رود, چون دربی تأثیر خوبی روی تیم گذاشت.

محمد پنجعلی در ادامه خاطر نشان کرد:

با اینکه گل‌محمدی خیلی وقت نیست که تیم را تحویل گرفته است، اما او تجربه بالایی در آسیا دارد که این موضوع هم می‌تواند به تیم کمک زیادی کند. مسئله مشخص این است که تیم‌های ما با رشد فوتبال آسیا همیشه در این مسابقات کار سختی داشته و به مشکل برخورده‌اند.

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه پرسپولیس امسال به غیر از نفرات اصلی, نیمکت خیلی خوبی هم دارد, اضافه کرد:

تیم‌هایی که جلوی ما قرار می‌گیرند هر کدام دوجین بازیکن حرفه‌ای دارند, بازیکنان خارجی‌‌ که خیلی هم باکیفیت هستند و می‌توانند به تیم‌های‌شان کمک کنند. درست است که پرسپولیس هم نفرات و نیمکت خیلی خوبی دارد، اما این حالت برای همه تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. به‌هرحال پرسپولیس باز هم این شانس را دارد تا حتی به فینال راه پیدا کند.

پنجعلی درباره اینکه قرار است پرسپولیس در سه بازی ابتدایی مانند دیگر نمایندگان ایران در آسیا میهمان باشد و در سه بازی برگشت میزبان, اشاره کرد:

طبیعی است که این شرایط می‌تواند به تیم لطمه بزند و از لحاظ روانی روی تیم تأثیر دارد، اما ما در هر صورت باید از هر بازی نهایت استفاده را ببریم. در مجموع اگر در این باره منصفانه تصمیم‌گیری می‌شد و بازی‌ها با روال عادی برگزار می‌شد, خیلی بهتر بود. با همین شرایط هم البته مردم در سه بازی برگشت که در ایران قرار است برگزار شود, از تیم‌شان حمایت می‌کنند، ولی امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و وعده AFC عملی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6pmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سردار آزمون به پست دروازه بان استقلال