تاریخ انتشار: 1398/11/22 01:30
دریافت حکم محرومیت او را به هم ریخت
کد خبر: 71365

علت مصدومیت قائدی؛ عجیب تر از عجیب!

پزشک استقلال می گوید دریافت حکم محکومیت یکی از دلایل مصدومیت مهدی قائدی در بازی با الشرطه بوده است.
علت مصدومیت قائدی؛ عجیب تر از عجیب!

 مهدی قائدی امروز در اواسط بازی با الشرطه مصدوم و از زمین بازی تعویض شد تا او هم به جمع مصدومان پرتعداد استقلال اضافه شود.

کاوه ستوده در مورد مصدومان پرتعداد استقلال نوشت: فوتبال امروزه یک زمینه همه جانبه را لازم دارد.  آیا تیم استقلال در نیم فصل بدنسازی خوبی داشت؟ یا آیا با آمادگی کامل وارد مسابقات فشزده داخلی و خارجی گردید؟ کدام تیم یا باشگاه شرایط استقلال را داشت؟

او در بخشی از متن خود به مصدومیت مهدی قائدی هم اشاره کرد:غیر از امادگی جسمانی و فنی، مسائل روحی روانی نقش عمده اَی را ایفا میکند بازیکنی که روز قبل از بازی خبر محکومیت را دریافت می‌کند قطعا از نظر روحی و روانی آمادگی کامل را ندارد و همین موضوع روی روح و روان  او اثر می‌گذارد و این اتفاق زمینه را برای مصدومیت یک بازیکن بیشتر فراهم می‌کند. بازیکن، آدم آهنی نیست و همه موارد از زمین نامناسب گرفته تا خستگی، شرایط سخت می‌تواند زمینه‌ساز آسیب دیدگی‌ شود.

کاوه ستوده در مورد دیگران مصدومان استقلال اینطور اظهار نظر کرد: عارف غلامی و سیاوش یزدانی از نظر پزشکی مشکلی ندارند و حضور یا عدم حضورشان در ترکیب به صلاحدید کادرفنی بستگی دارد.

فرشید اسماعیلی هم فعلاً ١٢روز هست که درمان خود را انجام میدهد انشالله هفته دیگر آماده میشود، اقای شیخ دیاباته فعلا ایران نیستند و شرایط ایشان بعد از بازگشت به ایران بررسی مجدد خواهد شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9e8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیاباته- قائدی- مطهری؛ همان کاری را می کردم که فرهاد مجیدی می کند

 تغییر جهت مجیدی علیه شادی گل(عکس)
عجیب‌ترین لحظه دربی 92؛ بازهم غلامپور!