تاریخ انتشار: 1398/11/22 20:38
کد خبر: 71254

طارمی: کی روش نگرش مرا تغییر داد!

ستاره تیم فوتبال ریوآوه پرتغال در مصاحبه با یک شبکه رادییویی به تشریح اوضاع خود و تیمش پرداخت.
طارمی: کی روش نگرش مرا تغییر داد!

شبکه رادیو و تلویزیونی فاکس اسپورت مصاحبه‌ای کوتاه با مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال انجام داد که در این مصاحبه طارمی از کارلوس کی روش به عنوان تاثیرگذارترین مربی خود نام برد.

سایت این شبکه در ابتدای این مصاحبه نوشت، مهدی طارمی، مهاجم ریو آوه و تیم ملی فوتبال ایران، به دنبال حضور در لیگ یوفا است.

ریو آوه با هدایت کارلوس کاروالیال در حال حاضر در لیگ برتر پرتغال با ۳۲ امتیاز (۴۶ درصد پیروزی) از ۲۱ بازی در جایگاه ششم قرار دارد. این تیم در این فصل هفت بار در پریمیرا لیگا کلین شیت کرده است.

طارمی در مصاحبه رادیو فاکس اسپورتس؛ کی روش نگرش مرا تغییر داد

ریو آوه که فصل گذشته در لیگ برتر هفتم شد، در ۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر، از ۲۴ امتیاز ممکن ۱۷ امتیاز کسب کرده است. این تیم یکشنبه گذشته در لیگ برتر دسپورتیوو آوس را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا روند مثبت اخیر خود را ادامه دهد.

در همین حال ریو آوه در ۱۳ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۵ گل دریافت کرده است که نشانه این است که این تیم به دنبال حضور در رقابت‌های لیگ اروپا تحت مربی ۵۴ ساله خود است.

«دین پرتا» خبرنگار رادیو فاکس اسپورتس مصاحبه کوتاهی با مهدی طارمی مهاجم ۲۷ ساله ریو آوه و تیم ملی ایران انجام داده است.

طارمی که در این فصل در ۱۶ بازی هفت گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است، در این گفت‌وگو درباره تلاش ریوآوه برای کسب مجوز حضور در لیگ اروپا، تاثیر تاکتیکی کارلوس کاروالیال و دیدگاه خود درباره این فصل تا به اینجا، صحبت کرد.

طارمی درباره انتظارات ریوآوه و وضعیت اخیر این تیم بخصوص برای کسب مجوز لیگ اروپا گفت: اول از همه، من از هم تیمی هایم و کادر فنی، پزشکی و به طور کلی مسئولان باشگاه قدردانی می‌کنم. دوم اینکه با حمایت از یکدیگر و رسیدن به هدف خود تحت عنوان یک هدف برای همه و همه برای یک هدف به آن (لیگ اروپا) خواهیم رسید.

طارمی در مصاحبه رادیو فاکس اسپورتس؛ کی روش نگرش مرا تغییر داد

طارمی درباره رسانه‌های محلی و حمایت کلی آن‌ها از ریو آوه در طول رقابت‌های فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ نیز بیان کرد: من نسبت به همه رسانه‌ها و تلاش و صداقت آن‌ها که یکی از مهمترین موضوعات کار حرفه‌ای آن‌ها است، احترام می‌گذارم. اعتقاد دارم که آن‌ها، به ویژه بخش رسانه‌ای باشگاه، همچنان تا پایان فصل به این روش ادامه خواهند داد.

طارمی در پاسخ به این که از نظر رهبری و فلسفه مربیگری چه چیزی کارلوس کاروالیال را از سایر مربیانی که در طول دوران حرفه خود با آن‌ها کار کرده، متمایز می‌کند، گفت: البته من تا به امروز با چندین مربی کار کرده ام. با مربیان داخلی و بین المللی، کسی که نظر من را تغییر داد کارلوس کی روش بود که از روش‌های حرفه‌ای کار حمایت می‌کرد و نوآوری داشت؛ و کاروالیال که به طور غیرقابل باوری، مرا به لحاظ ذهنی و تکنیکی و عاطفی آماده می‌کند تا آماده باشم و در اولین تجربه ام در اروپا سخت کار کنم.

طارمی در مصاحبه رادیو فاکس اسپورتس؛ کی روش نگرش مرا تغییر داد

مهاجم ایرانی ریوآوه درباره این که در طول تمرین، تمرکز اصلی روی کدام منطقه فنی است، توضیح داد:  به نتایج ما در لیگ برتر این فصل نگاهی بیاندازید. ما همه چیز داریم، به گل‌هایی که گل می‌زنیم نگاه کنید. این ترکیبی از تمام نکات فنی است که از سوی کادر مربیگری و فنی و هم تیمی‌های من ارائه می‌شود و ما تمام تلاش خود را (برای حفظ این سطح ازعملکرد انجام می‌دهیم.)

طارمی در پایان درباره مزایا و نکات مثبت‌های سیستم کار کاروالیال و البته اصول مربیگری او گفت: او شخصیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین دوستانه رفتار می‌کند، مربی کاربلد، روانشناس (در مدیریت افراد)، محترم و فردی است که می‌داند چگونه مدیریت کند و ذهنیت بازیکنان را آماده کند و آن‌ها را برای بازی‌ها آماده کند. در برخی از مقاطع این فصل من از نظر جسمی آمادگی لازم را نداشتم، چون به دلیل مراحل سفرم به پرتغال و حضور در بازی‌های تیم ملی ایران، پیش فصل را از دست داده بودم. او از من حمایت کرد و در کنارم بود. این برای من خیلی ارزش دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmb6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق پرسپولیس میلیارد فوتبال ایران می شود