تاریخ انتشار: 1398/11/22 21:05
کد خبر: 71250

شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل الدحیل

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل الدحیل غافلگیر شد و تن به شکست داد.
شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل الدحیل

پرسپولیس یکی دیگر از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در گروه C این رقابت‌ها در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف الدحیل رفته است که نیمه نخست این بازی با نتیجه  2 بر صفر به سود الدحیل به پایان رسید. ماریو  مانژوکیچ (5) و ادمیلسون جونیور(12) گل‌های نماینده قطر را در این نیمه به ثمر رساندند.

ترکیب الدحیل: کلود امین لکومته، مهدی بن عطیه، محمد موسی، احمد یاسر، هان کوانگ سونگ، ادمیلسون جونیور، ماریو مانژوکیچ، سلطان البرک، المعز علی، عاصم مادیبو، کریم بوضیاف.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد نادری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه 5: ارسال الموعز علی از  سمت راست محوطه جریمخ پرسپولیس در میان غفلت مدافعان پرسپولیس به مانزوکیچ رسید و او با یک ضربه سر آرام و دقیق دروازه بیرانوند را باز کرد. در این صحنه مدافعان پرسپولیس و بیرانوند اعتقاد داشتند المعزعلی توپ را از بیرون زمین ارسال کرده و اعتراض آنها بی فایده بود.

دقیقه 9: ارسال رسن روی ضربه ایستگاهی از جناح چپ می‌رفت با ضربه سر نادری به گل تساوی پرسپولیس تبدیل شود که لکومته با یک شیرجه عالی توپ را برگرداند و شجاع نتوانست از توپ برگشتی استفاده خوبی کند.

دقیقه 12: دفع اشتباه ترابی با ضربه سر باعث شد توپ پشت محوطه جریمه پرسپولیس زیر پای سونگ بیفتد و او با یک پاس در عمق جونیور را صاحب موقعیت گلزنی کرد و ضربه دقیق او از زاویه بسته بیرانوند در درون دروازه این دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 15: شوت محکم ترابی در حالت خطرناک از کنار تیرک عمودی دروازه الدحیل راهی اوت شد.

دقیقه 37: پاس بلند شیری پشت مدافعان الدحیل به علیپور رسید و تکل به موقع بن عطیه اجازه نداد مهاجم پرسپولیس ضربه نهایی خود را بزند. هر چند داور در این صحنه خطای هند علیپور را گرفت.
دقیقه 42: سلطان برک اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.
بعد از دو گل الدحیل ابتدایی با تجمع در زمین خود سعی بر این داشته تا با ضد حملات دروازه پرسپولیس را تهدید کند و نماینده کشورمان هم در خط هافبک و حمله ناهماهنگ و پر اشتباه ظاهر شد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z7bn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل جدی استقلال و پرسپولیس / راهکار مجیدی و گل محمدی چیست؟