تاریخ انتشار: 1398/11/23 13:56
کد خبر: 71175

فخرالدینی: پرسپولیس تیم خوبی است ولی ما هم شانس خوبی برای قهرمانی داریم

میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد که این تیم به اندازه دیگر مدعیان، برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد.
فخرالدینی: پرسپولیس تیم خوبی است ولی ما هم شانس خوبی برای قهرمانی داریم

میلاد فخرالدینی در مورد تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گل بهتر از حریف بودیم، ولی متأسفانه به برد نرسیدیم. حتی 10 نفره هم شدیم و این کار ما را سخت‌تر کرد، ولی خدا را شکر که در بیرون از خانه شکست نخوردیم و در نهایت یک امتیاز گرفتیم که در آینده به دردمان می‌خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟»، خاطر نشان کرد: هنوز 11 بازی و 33 امتیاز دست‌نخورده دیگر باقی مانده است و ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم. تراکتور اندازه دیگر مدعیان و یا حتی بیشتر از آنها، برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد. البته تا همین الان هم که سوم جدول هستیم نتایج بدی نگرفتیم، ولی تمام هدف‌مان این است که با رسیدن به قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه برخی پرسپولیس را به دلیل ثبات تیمی در چند سال اخیر، شانس اول قهرمانی می‌دانند، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و ثبات هم نقش مهمی در موفقیت هر تیمی دارد. با این حال اختلاف ما با بالای جدول زیاد نیست و مطمئناً شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم.

فخرالدینی با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی برابر سایپا در پیش دارد، تصریح کرد: سایپا تیم خوبی است و کادر جوان و با انگیزه‌ای دارد که از لحاظ فنی مربیان خوبی هستند. با این حال ما میزبان هستیم و تحت هر شرایطی باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jlzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدون تمرین تاکتیکی به مصاف سایپا می رود