تاریخ انتشار: 1398/11/23 15:25
کد خبر: 71171

درست نبود که از مربیان ایرانی نام برده شود و در نهایت اسکوچیچ انتخاب شود

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که فدراسیون فوتبال دیگر نمی‌تواند یک مربی مثل کارلوس کی‌روش را برای تیم ملی انتخاب کند.
درست نبود که از مربیان ایرانی نام برده شود و در نهایت اسکوچیچ انتخاب شود

رسول کربکندی در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی و انتقادهای صورت گرفته بابت این انتخاب گفت: اسکوچیچ از لحاظ فنی مربی خوبی است که در باشگاه‌های ایرانی تأثیرگذاری مثبتی داشته. من کار این مربی را قبول دارم، ولی شرایط تیم ملی و کار کردن در تیم ملی ایران یک موضوع متفاوت است. ما بعد از جدایی کی‌روش حالا به این شرایط رسیده‌ایم و این یک عقب‌گرد است.

 پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از فدراسیون فوتبال در زمینه انتخاب سرمربی تیم ملی تأکید کرد: تناقض در رفتار و گفتار فدراسیون به وضوح دیده می‌شد. این درست نبود که از مربیان ایرانی نام برده شود و حتی باشگاه‌ها را به چالش بکشند و در نهایت یک مربی را انتخاب کنند که اسمی از او مطرح نشده بود.

وی با تعریف و تمجید از عملکرد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: ما بعد از جدایی کی‌روش دیگر نمی‌توانیم یک مربی مثل او در تیم ملی داشته باشیم که پای خواسته‌هایش بجنگد و فدراسیون هم نمی‌تواند یک مربی در سطح کی‌روش را بیاورد. بعد از جدایی این مربی باید یک مربی در سطح کی‌روش را انتخاب می‌کردیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد، هر چند برخی رفتارهای کی‌روش تند بود و انتقادهایی هم به این مربی وارد بود، ولی کی‌روش کارش را درست انجام می‌داد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی اظهار داشت: ما ندیدیم که بعد از جدایی کی‌روش یک بازیکن تیم ملی علیه این مربی مصاحبه کند و این نشان می‌دهد که او کارش را به خوبی بلد بود. اکثر بازیکنان تیم ملی هم لژیونر و فوتبالیست‌های بزرگی هستند و باید دید بازیکنان با سرمربی جدید چگونه کنار می‌آیند. در این مقطع حساس اینکه کدام مربی ایرانی در کنار اسکوچیچ قرار خواهد گرفت بسیار مهم است و باید دید آیا وحید هاشمیان همکاری‌اش را ادامه خواهد داد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxbez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی کی روش و تیم ملی؛ دلیل سکوت فدراسیون چیست؟