تاریخ انتشار: 1398/11/23 20:17
کد خبر: 71135

علت شکست پرسپولیس مقابل الدحیل چه بود؟

بهنام طاهرزاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شرایط روحی بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه پس از گل نخست الدحیل قطر به‌هم ریخت.
علت شکست پرسپولیس مقابل الدحیل چه بود؟

بهنام طاهرزاده درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر اظهار داشت:

پیش از رسیدن به گل اول احساس می‌کردم که توپ وارد دروازه می‌شود. بازیکنان پرسپولیس همان اشتباهی را تکرار کردند که بازیکنان تیم ملی مقابل ژاپن مرتکب شدند. آنها همه منتظر داور ایستادند تا او ضربه دروازه اعلام کند. نمی‌دانم چه زمانی باید از این اشتباهات درس بگیریم. بچه‌ها نباید اجازه می‌دادند که مهاجم الدحیل بچرخد، اما روی عدم تمرکز توپ را برنگرداندند.

وی با بیان اینکه گل نخست الدحیل خلاف جهت جریان بازی به ثمر رسید، تصریح کرد:

پرسپولیس تا گل اول، منطقی بازی می‌کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. پس از دریافت گل اول، شرایط روحی و روانی بازیکنان به‌هم ریخت و با به ثمر رسیدن گل دوم، شرایط پرسپولیس سخت شد. طبیعی بود که الدحیل برای حفظ نتیجه، بسته بازی کند و پرسپولیس هر چه زد، به درِ بسته خورد. با این وجود پرسپولیس در بازی‌های آینده نتیجه می‌گیرد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که اعتقاد داشت دروازه‌بان الدحیل عملکرد بسیار خوبی مقابل شاگردان گل‌محمدی داشت، با اشاره به تفاوت وضعیت مالی دو باشگاه به تسنیم گفت:

الدحیل از لحاظ مالی و سخت‌افزاری، جزو سه تیم برتر قاره آسیاست و گل‌هایی که به ثمر رساند، روی حرفه‌ای‌گری بازیکنانش بود. آنها از اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس استفاده کردند و نشان دادند چه تفاوتی با سایر بازیکنان دارند.

طاهرزاده با ابراز امیدواری به موفقیت سرخپوشان در بازی‌های آتی خاطرنشان کرد:

پرسپولیس در دوحه هم بازی خوبی ارائه کرد، اما در گلزنی مشکل داشت. تیم در ۲۰ دقیقه اول دو گل خورد و تمرکزش به‌هم ریخت و تا به بازی برگردد، نیمه اول را از دست داد. در نیمه مربیان هم بازیکنان الدحیل به صحبت‌های مربی کارآمد و توانای خود توجه کردند و توانستند برتری خود را حفظ کنند. فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند در ورزشگاه آزادی، این شکست را جبران کند، الدحیل را به راحتی شکست دهد و به مرحله بعدی راه یابد.

وی درباره به زمین آمدن اوساگونا، استوکس و عالیشاه در نیمه دوم بیان کرد:

گل‌محمدی به شرایط تمرین توجه زیادی می‌کند و کاری به نام بازیکنان ندارد. اگر بازیکنی در تمرین شرایط ایده‌آلی داشته باشد، از او در زمین استفاده می‌کند. همان‌طور که دیدیم عالیشاه در دربی به میدان نرفت، اما در بازی حساس مقابل الدحیل وارد زمین شد. استوکس تنها برابر استقلال بازی کرد که یک شوت منجر به گل داشت و یک ضربه ایستگاهی خطرناک هم زد.

«استوکس در پرسپولیس به روزهای خوب خودش برمی‌گردد.»، بازیکن پیشین پرسپولیس ضمن بیان این جمله اظهار داشت:

ما باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم. چون او با مسائلی روبه‌روست که ما از آن خبر نداریم. استوکس چند فرصت خوب داشت که دروازه‌بان الدحیل آنها را مهار کرد. اگر یکی از آنها گل می‌شد،‌ می‌گفتیم یحیی چه تعویض خوبی کرد.

طاهرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا سرخپوشان می‌توانند در بازی‌های آینده خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند یا خیر، تصریح کرد:

دیدار با الدحیل بسیار مهم بود و فکر می‌کنم تیم‌های دیگر گروه، پرسپولیس را چندان اذیت نخواهند کرد. با توجه به اینکه تیم در این مسابقه شکست خورده، چیزی برای از دست دادن ندارد و باید در بازی‌های بعدی پیروز شود. فکر می‌کنم پرسپولیس در این دیدارها نتایج لازم را می‌گیرد و به مرحله بعدی صعود می‌کند، چون هنوز جزو چهار تیم برتر آسیاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmq8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی در پرسپولیس شرایط سختی خواهد داشت!