تاریخ انتشار: 1398/11/24 10:50
کد خبر: 71080

چرا کی روش بهترین گلزن غرب آسیاست؟

هفته اول لیگ قهرمانان در غرب آسیا به پایان رسید و در اولین روز این بازی‌ها هیچ بازیکنی نتوانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند.
چرا کی روش بهترین گلزن غرب آسیاست؟

لیگ قهرمانان در حالی اولین روزش در غرب آسیا را پشت سر گذاشت که هیچ بازیکنی در منطقه غرب نتوانست بیشتر از یکبار موفق به گلزنی شود. اما می‌توان کی‌روش استنلی مهاجم گلزن سپاهان را بهترین گلزن روز اول مسابقات دانست.

در روزی که در غرب آسیا ۲۰ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، ۲۰ بازیکن مختلف گلزنی کردند و هیچ بازیکن ۲ گله‌ای در غرب آسیا دیده نمی‌شود. در بین ۲۰ گلزن روز اول، هیچ بازیکن جانشین دیده نمی‌شود و هر ۲۰ گل توسط بازیکنانی به ثمر رسید که از ابتدا در ترکیب تیم‌های خود قرار داشته‌اند.

کی‌روش استنلی مهاجم تیم سپاهان باتوجه به این که در دقیقه ۷۷ تعویض شد، با آمار یک گل زده در ۷۷ دقیقه بهترین گلزن روز اول مسابقات در منطقه غرب شد.

سروش رفیعی یکی دیگر از گلزنان سپاهان مقابل العین که در دقیقه ۸۳ تعویض شد، با یک گل به ازای ۸۳ دقیقه بازی در رده بعدی قرار می‌گیرد و آندره کایو بازیکن «پرو»یی تیم الهلال با یک گل به ازای ۸۸ دقیقه بازی در رده سوم قرار می‌گیرد. سایر بازیکنانی که در روز اول موفق به گلزنی شده‌اند علاوه بر این که در ترکیب ثابت قرار داشته‌اند و تعویض نشده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7mx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری بسیار زیبا از دیدار پرسپولیس و سپاهان