تاریخ انتشار: 1398/11/25 20:39
کد خبر: 70933

مهاجری:ترسی بابت جدایی ندارم!

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید ترسی بابت جدایی از این تیم ندارد و اگر مسئولان باشگاه بخواهند کسی را جای او بیاورند، حتی به او کمک هم می‌کند.
مهاجری:ترسی بابت جدایی ندارم!

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر، در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد:‌ بازی سخت و پرفشاری بود. خوب شروع کردیم و گل نزدیم. هر چه از بازی گذشت شرایط بدتر شد. برخلاف دو بازی گذشته امروز نسبتا خوب بودیم. زمین خراب اجازه نداد تا بهتر بازی کنیم. تیم پارس هم تلاش کرد روی ضد حملات به گل برسد. دو امتیاز را از دست دادیم و این برای همه سخت است.

او درباره تعویض‌هایش هم بیان کرد: من اعتقادم این است که زمانی که کفشگری با وجود اینکه می‌دانستیم ناآماده است، به زمین رفت فوتبال ما کمی بهتر شد. شوت خوبی و زد و پاس‌های خوبی هم داد. یک جاهایی ما بد هستیم و شهامت عذرخواهی داریم اما در این بازی جای دفاع داریم. بضاعت ما این است و باید با آن جلو برویم. شما می‌گویید محمد عباس‌زاده بعد از تعویض من دست نداد؟ اشتباه است و او دست داد. فیلم بازی را یک بار دیگر ببینید. شاید عصبانی بود اما هر بازیکنی در این شرایط ممکن است عصبانی شود چون دوست داشت گل بزند. روی نیمکت هم تیمش را تشویق کرد. شما این قسمت را نمی‌بینید اما عصبانیتش را هنگام خروج از زمین بزرگ می‌کنید.

مهاجری اضافه کرد: تیم من نسبت به دو بازی گذشته و باتوجه وضعیت زمین بهتر بود. زمین چمن مصنوعی دارد اما آب روی آن جمع شده بود. چند بار توپ زیر پای بازیکنان گیر کرد؟ نمی‌توانستیم توپ را در زمین به گردش دربیاوریم. مجبور شدیم توپ‌های بلند ارسال کنیم و ما توان بازی بلند نداریم. ما یک سری اشکالات داریم ولی شهامت عذرخواهی هم داریم. من نساجی را دوست دارم و تا وقتی که در این فوتبال باشم نساجی گوشه‌ای از زندگی من است. روزهایی که پیشنهاد داشتیم به عشق این مردم ماندیم. من دو ماه است به آقای امیری و حدادیان می‌گویم اگر کسی می‌خواهند کسی را جای من بیاورند کمک هم می‌کنم و دستش را هم می‌بوسم. الان وقتی نیست که ما به هم ایراد بگیریم. رفتن همیشه راحت‌ترین کار است. در خانه می‌نشینم و استراحت می‌کنم. شکل کار ما مثل اول نیست. بازیکنان ما باید به خودشان بیایند. من خیلی به بازی امروز امیدوار بودم چون تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. به تیم نیم فصل اول نزدیک می‌شدیم. اگر یک ربع اول سه موقعیت‌مان را گل می‌کردیم بار از روی دوشمان برداشته می‌شد. هوادار ناراضی است و حق هم دارد ولی در آخر بازیکنان از استرس یک کنترل ساده هم نمی‌توانستند انجام دهند. شاید حتی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. این نساجی برای من نیست و من امانت‌دار هستم ولی اینکه بخواهیم ایراداتی بگیریم که تیم را عقب ببرد درست نیست.

او ادامه داد: ما اصلا چیزی به اسم بازی راحت نداریم. این تیم باید مدیریت شود. الان من شش بازیکن را اخراج کنم کار درست می‌شود؟ نه اینطور نیست. اولویت همه ما این است که این تیم شکل بگیرد. اگر هدف همه ما مشترک است صحبت می‌کنیم. ما کی انتقادپذیر نبودیم؟ ما امروز سه بازیکن را نداشتیم. بحیرایی را در این چند روز تحت فشار گذاشتیم تا از نظر بدنی آماده شود ولی دیشب آنفولانزا گرفت. چه کار کنیم؟ من برای امروز روی سعید کریمی حساب کرده بودم ولی دیشب پزشک تیم گفت روده‌اش پیچیده است. نوید عاشوری مغز متفکر تیم من است اما در اختیار نداشتم. باید انتظارات روی بضاعت باشد. هیچ‌کس الان اندازه من ناراحت نیست. اگر شما عاشق نساجی هستید من هم عاشقم و هم تعد دارم و این شغل و آبروی من است. باید واقع‌بین باشیم. من هم می‌دانم جایگاه تیم خوب نیست اما ما از کجا به این‌جا رسیدیم. روزی که کار را شروع کردیم آقای صنیعی‌فر به من گفت من می‌خواهم تیمی ببندیم که در لیگ بماند. من یک اشتباه کردم. من به عنوان بازیکن به این شهر آمده بودم اما هیچ‌وقت به عنوان مسئول تیم این‌جا نبودم تا متوجه جایگاهش شوم. باید اول فصل کار را قبول نمی‌کردم چون این تیم نباید برای ماندن بجنگد. باید برای نیمه دوم جدول بجنگد. ما در آن شرایط سخت کار کردیم. دنبال بهانه نیستم و باید اشکالات را برطرف کنیم. موجودی من این است و امروز زمین هم به تیم مقابل کمک کرد.

سرمربی نساجی بیان کرد: آن روزی که من به این‌جا آمدم تیم چه شرایطی داشت؟ تیم مالک نداشت، پول و مدیر نداشت. اگر من هم شانه خالی می‌کردم چه اتفاقی میفتاد؟ من خودم را زیر فشار بردم. فشار را از روی تیم روی خودم گذاشتم تا این تماشاگر آرامش داشته باشد. اگر بخواهیم الان به این قضیه با تمسخر نگاه کنیم خیلی کم لطفی است. اعتماد به نفس از دست رفته را فقط من بیاد برگردانم یا همه باید کمک کنیم؟ اگر شما و ما نسبت به نساجی احساس مسئولیت داریم باید کمک کنیم. من با تمام وجودم ایستادم و منتی هم نیست چون دوست دارم. اگر دوست نداشتم خیلی راحت می‌رفتم. الان هم مشکلی ندارم و فردا هم می‌گویم تیم را در رتبه یازدهم تحویل دادم. ولی من می‌دانم چه مشکلاتی داریم و می‌مانم ولی به شرطی که همان همدلی و اتحاد گذشته وجود داشته باشد. بدانیم وظیفه همه ما این است که نساجی را حفظ کنیم. اگر این همدلی باشد می‌مانیم و مبارزه می‌کنیم. اگر این نیست من تنها نمی‌توانم کاری کنم.

مهاجری درباره سردرگمی بازیکنانش در بازی امروز هم توضیح داد: تیم با آمدن آقای حدادیان یک شرایط مشخصی پیدا کرده است. نه اینکه معجزه شده باشد ولی شرایط معمولی یک تیم لیگ برتر را دارد. آقای حدادیان هم تمام فکرش پرداخت بدهی‌های گذشته است تا امتیاز کسر نشود. به بازیکنان هم پرداختی داشته است. ما امروز همه سیستم‌ها را بازی کردیم ولی موقعیت‌ها گل نشد. باید با این بضاعت جلو برویم و پا پس نکشیم.

سرمربی نساجی درباره اینکه هواداران به بازیکنان این تیم دیگر اعتمادی ندارند هم، گفت:‌ تحت هر شرایطی هوادار حق دارد و تیمش را همیشه تشویق کرده است. وظیفه من این است که پای درد دل هواداران بنشینم. حرفایشان هم بعضی وقت‌ها منطقی است و بعضی وقت‌ها هم نیست. من نمی‌توانم اشکال تیمم را این‌جا بگویم. رفع کردن اشکالات هم کار تیمی است. زمانی که چند بازیکن آماده ما رفتند باید می‌دانستیم کسی بازیکن آماده‌اش را به ما نمی‌دهد. تا بازیکنان جدید با تیم آشنا شوند زمان می‌برد. این‌ها مشکلات ما است. من اهل بهانه آوردن نیستم و مسئولیت این هم با من است ولی ما کار می‌کنیم. همدیگر را تخریب نکنیم اما ایرادات را با هم درست کنیم. تخریب کردن که کاری ندارد. طرف تیم را به جام جهانی نمی‌ّرد و سینه‌اش را هم جلو می‌گیرد. ما عضوی از این آب و خاکیم. در همه کنفرانس‌ها چه در باخت و چه در برد حضور داشتم چون باید جواب‌گو باشم. من از خشم تماشاگر فرار نکردم. این خشم باید روی من و بازیکن باشد. این بضاعت ماست و باید جلو برویم.

او ادامه داد: من در همین ۲۰ روز گذشته نزدیک به ۳۰ بازیکن خارجی را با توجه به بضاعت مالی‌مان چک کردم. بازیکن خارجی باید از این بازیکنان بهتر باشد. من نمی‌خواهم برای حل کردن یک مشکل هزار مشکل دیگر اضافه کنم.

سرمربی نساجی در پایان گفت که باشگاه به او اولتیماتومی نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9mmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی اولتیمامی به مهاجری نداده است