تاریخ انتشار: 1398/12/01 18:10
کد خبر: 70190

فاش شد؛ حواس بیرانوند به جایی دیگر پرت است!

مربی سابق پرسپولیس گفت: کادر فنی قبلی تمام تلاشش را کرد و تیم در فاز دفاعی به ثبات رسیده بود و کادر قبلی تیم را صدرنشین تحویل داد.
فاش شد؛ حواس بیرانوند به جایی دیگر پرت است!

محسن سیدی مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس دیروز برای دریافت مطالباتش به ساختمان باشگاه رفت و با مدیرعامل پرسپولیس مذاکره کرد. سیدی بعد از مذاکراتش در خصوص توافق با باشگاه و افت عجیب بیرانوند با خبرورزشی گفتگو کرد.

بالاخره با باشگاه به توافق رسیدید که پول‌تان را بدهند؟

در یک ماه اخیر دو، سه باری به باشگاه آمدیم تا توافقی پول‌مان را دریافت کنیم و قرار شد بعد از بازگشت آقای امام‌وردی زمان پرداخت مطالبات مشخص شود.

چقدر از باشگاه طلب دارید؟

من فقط ۲۲ درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام.

چرا مثل دیگر مربیان شکایت نکردید؟

من اهل شکایت نیستم و این پرونده‌های فیفا زیبنده فوتبال ایران نیست. دنبال توافق با باشگاه بودم و قرار شد مطالبات ما پرداخت شود.

در زمان حضور شما بیرانوند کم‌اشتباه بود و رادو هم بدون اشتباه و حتی بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشتید، چه شد که بیرانوند با این سرعت افت کرد؟

فکر می‌کنم دوگانگی بلژیک و ایران باعث عدم تمرکز و افت بیرانوند شده است. اگر بیرانوند قرارداد بسته باید می‌رفت. در حال حاضر علیرضا فکرش در بلژیک است که اگر گل بخورد شاید نگاه‌ها به او عوض شود و همین موضوع باعث عدم تمرکزش می‌شود. بیرانوند اگر قرار بود برود باید می‌رفت و پرسپولیس رادو را دارد که جانشین خوبی بود.

چرا زمان شما پرسپولیس کمتر گل می‌خورد؟

کادر فنی قبلی تمام تلاشش را کرد و تیم در فاز دفاعی به ثبات رسیده بود و کادر قبلی تیم را صدرنشین تحویل داد. با این حال امیدوارم پرسپولیس از مسیر موفقیت خارج نشود و در آسیا هم از گروهش صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roanm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس دفاعی پرسپولیس  همچنان ادامه دارد!