تاریخ انتشار: 1398/12/05 11:20
کد خبر: 69813

استقلال می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم می‌تواند همچون نیم فصل اول یکی از مدعیان قهرمانی باشد.
استقلال می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد!

سیاوش اکبرپور پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد شرایط استقلال بد نیست و آنها می‌توانند همچون نیم فصل اول یکی از مدعیان قهرمانی باشند البته باید در چند بازی پیش رو امتیازات لازم را کسب کنند. با وی در خصوص عملکرد قائدی و دیاباته نیز به صحبت پرداختیم.

استقلال توانست مقابل ذوب اهن به برتری برسد؟

استقلال شرایط خوبی دارد آنها توانسته‌اند در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند درست است که مقابل الاهلی عربستان شکست خوردند اما باید قبول کنیم شرایط تیم بد نیست .مقابل ذوب اهن هم حق تیم برد بود و اگر کمی شانس با استقلال یار بود می توانستند گلهای بیشتری را هم بزنند.

مصدومان استقلال هم به این بازی رسیدند؟

این یک خبر خوب برای استقلال بود که مصدومان این تیم بازگشتند زیرا کادر فنی می‌تواند از نفرات مورد نیاز در ترکیب تیمش استفاده کند.واقعا این بازیکنانی که اسیب دیده بودند هرکدام جزو مهره های تاثیرگذارهستند.

بازگشت قائدی چقدر در این بازی تاثیر گذار بود؟

بازگشت قائدی یک اتفاق خوب برای استقلال بود زیرا این بازیکن در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است در مورد دیاباته باید بگویم‌ای کاش او هر چه زودتر شرایط حضور در میادین را به دست بیاورد زیرا زوج او و قائدی ویران کننده است.

عملکرد ارسلان مطهری خوب بوده است؟

قطعا خوب بوده است زیرا او در این مدت هم‌ بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و هم گل‌های حساسی را به ثمر رسانده و این خودش نشانگر این است که یکی از بهترین خریدهای استقلال در چند سال اخیر خرید ارسلان بوده امیدوارم که او همین روند درخشش خودش را ادامه دهد.

آیا استقلال می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی لیگ باشد؟

اگر آنها بتوانند روند رو به رشد خودشان را در نیم فصل اول دنبال کنند هر اتفاقی ممکن است بیفتد تیم استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر آنها بتوانند در سه بازی پیش روی در لیگ به برتری برسند شانس قهرمانی‌شان افزایش خواهد یافت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m58ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی هدایت تیم امید را بر عهده میگیرد اما مشروط