تاریخ انتشار: 1398/12/08 22:44
کد خبر: 69330

بیرانوند:تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید بی‌انگیزه نیست و تمرکزش را از دست نداده و صرفا با تصمیم کادرفنی نیمکت نشین شده است.
بیرانوند:تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟

علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرخودرو گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. به تیم و کادرفنی تبریک می‌گویم. جای هواداران خیلی خالی بود. امشب یک بازی فینال گونه داشتیم. به قول آقای گل محمدی، ما برای کسب جام به میدان رفتیم و خدا را  شکر توانستیم سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم.

او درباره اینکه آیا از نیمکت‌نشینی در این دیدار ناراحت است، اظهار کرد:صلاحدید کادرفنی بود که امروز هم بازی نکنم. تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم که در آینده به پرسپولیس کمک کنم. ناراحت نشدم و مهم این بود که تیم ما برد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره دریافت ۶ گل در سه بازی و اینکه گل‌محمدی کل تیم را در دریافت این‌ گل‌ها مقصر دانسته و کسی را از این حیث مقصر نمی‌داند، گفت: همان حرفی گل‌محمدی می‌گوید درست است. هر تیمی با تلاش همه مسئولان و بازیکنان خود برنده می‌شود و در شکست هم همینطور است. نیمکت‌نشینی من تصمیم کادرفنی بود و گل‌محمدی درباره دروازه‌بان‌ها تصمیم‌گیر است.

بیرانوند در واکنش به اینکه برخی می‌گویند او به علت انتقال به اروپا بی‌انگیزه شده و تمرکز ندارد، گفت: تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟ من اگر بی‌انگیزه بودم در همان نیم‌فصل دوم می‌رفتم. من ماندم که تیم قهرمان شود. برای خودم هم خوب است. دوست دارم با قهرمانی بروم. می‌دانستم تیمم قهرمان می‌شود و صحبتی که با آنتورپ داشتم این بود که آخر فصل بیایم. تا الان شرایط خوبی داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm7p8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: بازی ۳ بر صفر تمام شد، مگر شما ندیدید؟!