تاریخ انتشار: 1398/12/25 17:11
کد خبر: 67574

عکس که همه چی را رو کرد / پاسخ قائدی به شایعه ترک استقلال!

مهدی قائدی مهاجم جنوبی استقلال به شایعه ترانسفر شدنش واکنش نشان داد.
عکس که همه چی را رو کرد / پاسخ قائدی به شایعه ترک استقلال!

عکسی از مهدی قائدی امروز در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال یادگیری زبان انگلیسی نشان می دهد. با انتشار این عکس در فضای مجازی و گفته شدن این که قائدی درصدد جدایی از جمع آبی ها و ملحق شدن به یک تیم خارجی است، موجب نگرانی هواداران آبی پوشان پایتخت گردید.

مهدی قایدی در پاسخ به این شایعات گفت: فعلا هیچ برنامه ای برای جدایی از استقلال ندارم. اگر در آینده هم پیشنهادی برای من بیاید جدایی ام باید با نظر باشگاه باشد و تا زمانی که باشگاه صلاح بداند در استقلال بازی خواهم کرد و به طور حتم جدایی ام از تیم با نظر مشترک باشگاه خواهد بود. دو هفته است که یادگیری زبان را شروع کرده ام. البته من می خواستم سال گذشته یادگیری زبان را استارت بزنم اما برنامه هایم جفت و جور نمی شد که این کار را انجام بدهم و الان خوشحال هستم که این کار را انجام داده ام.

مهاجم استقلال که یکی از مدعیان آقای گلی در این فصل از بازی ها بشمار می رود در خصوص عدم نتیجه گیری تیم در هفته های اخیر گفت: در جایگاه یک بازیکن بر این باورم در هفته های اخیر ما با مشکلاتی روبرو شدیم. طبیعی است هر وقت مشکلات بیش از اندازه و غیر قابل پیش بینی باشد نتیجه گیری را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از این ها مصدومیت پی در پی بازیکنان بود و اینکه فرصت کافی برای دنبال کردن تمرینات منظم را نداشتیم. به هر صورت هفته های سپری شده قابل بازگشت نیست و ما تلاش خواهیم کرد در بازی های پیش رو امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. من به شخصه نگرانی در مورد آینده استقلال ندارم و به طور حتم از ما هم چنان به عنوان یکی از تیم های موفق لیگ برتر یاد خواهد شد.

مهدی قایدی در پاسخ به این سوال که در صورت فراگیری زبان انگلیسی با استراماچونی هم ارتباط برقرار خواهد کرد با خنده گفت چرا که نه! مهدی قایدی پیش تر دلیل پیشرفت در سبک بازی در فصل جاری را نوع تمرینات استراماچونی بر شمرد و گفته بود دستیارانش در تمرین به صورت اختصاصی با وی کار می کردند و به او می گفتند چه زمانی وارد فضا شود و چه زمانی به توپ و چگونه ضربه بزند.

این بازیکن ریز نقش در ماه های اخیر ابتدا با ازدواج و در ادامه با فراگیری زبان انگلیسی نشان داد دست از حاشیه های فوتبال شسته و می خواهد در متن فوتبال نگاه ها را متوجه کند و این بهترین مسیری است که انتخاب کرده. مهدی قایدی با توانمندی های خود بهتر می تواند در فوتبال مورد بحث باشد همان طور که این فصل با گل هایی که زده و پاس گل هایی که داده یکی از موفق ترین بازیکنان لیگ برتر بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275y9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی قائدی قربانی بدهی های سنگین استقلال می شود!