تاریخ انتشار: 1398/12/25 18:42
کد خبر: 67561

حاشیه سازی نکنید / فقط اسم پرسپولیس مهم است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: این رفت و آمد‌ها همیشه بوده و هست. آنچه اهمیت دارد اسم پرسپولیس است.
حاشیه سازی نکنید / فقط اسم پرسپولیس مهم است
 این روز‌ها ویروس کرونا فوتبال را تعطیل کرده و همه چیز هم تحت تأثیر این بیماری قرار دارد. پس لطفاً تعجب نکنید اگر مصاحبه ما با رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس هم تحت‌الشعاع این موضوع باشد.

آقارضا چه خبر؟ چه‌کار می‌کنید؟
‌چه بگویم؟ متأسفانه این ویروس کرونا همه را درگیر خودش کرده است و اخبار بدی از سراسر کشور به گوش می‌رسد. این فاجعه دردناک است. البته لابه‌لای این اخبار یک خبر برای خود من هم خیلی جالب بود.

کدام خبر؟
از حرکت این پسر محمد نادری خیلی لذت بردم. محمد نادری با این سن و سالش می‌تواند یک الگو برای همه باشد.

آهان! منظور شما پخش کردن ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده توسط مدافع چپ پرسپولیس است؟
بله، این کار باید الگوی همه کسانی باشد که دسترسی به ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده دارند ولی در خانه یا مغازه خود دپو کرده‌اند!

حتی کسانی هم دست به احتکار زده‌اند؟
واقعاً برای این عده باید تأسف خورد که نان خود را در خون مردم می‌زنند و می‌خورند. برای این افراد باید سنگین‌ترین جرایم را در نظر گرفت. به نظرم آن‌ها انسان نیستند. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

برخی پزشکان و پرستاران جان خود را برای مداوای مبتلایان به ویروس کرونا از دست می‌دهند و برخی‌ها هم ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده احتکار می‌کنند!
اشاره خوبی کردید. جا دارد از همه پزشکان و پرستاران فداکار و پرسنل بیمارستان‌ها تشکر کنیم. آن‌ها در صف اول جنگ با این بیماری مهلک ایستاده‌اند. واقعاً دست مریزاد دارد.

این روز‌ها به فوتبال هم فکر می‌کنید؟
مگر می‌شود فکر نکرد؟ زندگی ما فوتبال است. فعلاً که لیگ تعطیل شده و شنیدم از ۱۴ یا ۱۵ فروردین دوباره استارت آن زده خواهد شد. درست است؟

ما هم شنیدیم لیگ برتر از اواسط فروردین دوباره پیگیری خواهد شد. البته پرسپولیسی‌ها گفته‌اند اگر قرار است لیگ تعطیل شود باید جام قهرمانی را به ما بدهید؟
پرسپولیس در حال حاضر ۱۰ امتیاز فاصله با تیم دوم جدول دارد و از همین حالا تقریباً قهرمانی تیم ما قطعی شده است.

در خصوص برکناری محمدحسن انصاری‌فرد چه صحبتی دارید؟ علی کریمی و پیشکسوتان پرسپولیس گفته‌اند باید آرامش تیم حفظ شود و...
بله، حق با علی کریمی است. این رفت و آمد‌ها همیشه بوده و هست. آنچه اهمیت دارد اسم پرسپولیس است آن هم در شرایطی که تیم پرسپولیس با ۱۰ امتیاز فاصله صدرنشین است و شانس اول قهرمانی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mowp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این پرسپولیس خوش شانس / قهرمانی زود هنگام سرخ پوشان!