تاریخ انتشار: 1398/12/25 19:16
کد خبر: 67556

مجری پرسپولیسی علت عصبانیت استقلالی ها از شیخ دیاباته

شیخ دیاباته با حضور در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما خشم مدیران استقلال را برانگیخت چرا که انها معتقدند علی ضیا با ترفند خاصی بازیکن تیمشان را به برنامه فرمول یک برده است.
مجری پرسپولیسی علت عصبانیت استقلالی ها از شیخ دیاباته

بازیکنان استقلال تا پیش از تمرین شدن تعطیلات تیمشان راهکار عجیبی را برای فرار از حاشیه در نظر گرفتند؛ «ممنوعیت مصاحبه بازیکنان با اهالی رسانه».

این در حالی است که مصاحبه بازیکنان و کادر فنی با اهالی رسانه امری طبیعی در عصر ارتباطات است اما اتخاذ چنین تصمیمی از سوی هیات مدیره شایعه اختلاف نظر در تیم را تقویت کرد.

شیخ دیاباته اما شب گذشته با حضور در برنامه فرمول یک پاسخگوی سوالات نه چندان حاشیه ای علی ضیا شد. علی ضیا که در فضای مجازی بارها ثابت کرده یک پرسپولیسی دو آتیشه است سوالات تقریبا نرمی از دیاباته پرسید اما رفتار ضیا چندان به مذاق مدیران استقلال خوش نیامده است چرا که آنها عقیده دارند که به مجری این برنامه بارها گفتند که بازیکنان این تیم ممنوع المصاحبه هستند اما علی ضیا که نمی خواست این فرصت را از دست بدهد شخصا به گوشی دیاباته تماس گرفته و او را به برنامه دعوت کرده است. بازیکن فرانسوی استقلال که حالا به خاطر عدم پرداخت مطالباتش از مدیران تیمش شاکی است بدون درنظر گرفتن این مصوبه به برنامه فرمول یک رفت و به سوالات مجری برنامه نیز پاسخ داد.

او حتی در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد که هواداران نگران نباشند و من از این تیم جدا نمی شوم اما من هیچوقت طلب پول از مدیران تیم نکردم بلکه طبق قرارداد چیزی که وجود دارد را خواسته‌‎ام.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eal86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه تهدید آمیز میلیچ برای استقلالی ها / عبور از خط قرمز!