تاریخ انتشار: 1398/12/26 17:01
کد خبر: 67470

تیم مدیریتی جدید استقلال مشخص شد

تکلیف تیم مدیریتی جدید استقلال تقریبا مشخص شده است.
تیم مدیریتی جدید استقلال مشخص شد

با توجه به موافقت وزیر ورزش با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سرپرستی استقلال ، قرار بر این است که تیم مدیریتی جدید باشگاه طی دو سه روز آینده و قبل از پایان سال مشخص شود.

اینطور که به نظر می‌رسد مدیرعاملی احمد سعادتمند در استقلال قطعی شده و او تا قبل از نوروز به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی خواهد شد.

اسماعیل خلیل‌زاده هم به عنوان رئیس هیات مدیره به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد ضمن آنکه به احتمال بسیار زیاد عبدالرضا موسوی دوباره به استقلال برخواهد گشت تا در روزهایی که آبی‌ها با مشکلات مالی متعددی روبرو هستند، امیدوار به کمکهای مالی او باشند.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، خبری که هفته گذشته درباره موافقت وزیر ورزش با استعفای کامران منزوی منتشر بود صحت داشته و منزوی دیگر عضو هیات مدیره نخواهد بود. قرار است حجت نظری عضو شورای شهر که از مدتها قبل نامش برای حضور در هیات مدیره استقلال مطرح بود، به تیم مدیریتی این باشگاه ملحق شود.

درباره نفر پنجم هیات مدیره گمانه زنی‌های مختلفی صورت گرفته. گفته می‌شود یک مدیر صنعتی از حوزه فولاد به هیات مدیره اضافه خواهد شد منتهی جزئیات بیشتری درباره این ماجرا منتشر نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxkoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۳۸ میلیارد از بدهی‌های استقلال را پرداخت کردیم