تاریخ انتشار: 1398/12/26 19:16
کد خبر: 67447

تعریف و تمجید ستاره سپاهان از چهره پرسپولیسی

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان از مهاجم ایرانی تیم ریو آوه تمجید ویژه‌ای کرد و او را بهترین مهاجم حال حاضر آسیا دانست.
تعریف و تمجید ستاره سپاهان از چهره پرسپولیسی

سروش رفیعی که سابقه همبازی بودن با مهدی طارمی را در پرسپولیس دارد، در گفت‌وگو با نشریه «آبولا» پرتغال در تمجید از مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که این فصل در تیم ریو آوه پرتغال در ۲۷ بازی آمار ۱۱ گل‌زده و ۵ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، گفت: مردم در ایران از عملکرد طارمی در پرتغال هیجان‌زده هستند. آنها واقعاً از شنیدن موفقیت‌های بازیکنان ایرانی در اروپا خوشحال هستند. اطمینان دارم که مردم پرتغال موفقیت‌های بیشتری از طارمی خواهند دید و او در آینده بازیکنی تکامل یافته‌تر خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مهدی بهترین مهاجم حال حاضر آسیاست و در کنار ارزش‌هایی که دارد، او ترکیبی از حرف‌ای‌گری و از خودگذشتگی است. طارمی بازیکن کاملی است که می‌تواند به تنهایی سرنوشت و نتیجه بازی را تغییر دهد. شناخت خیلی خوبی از ریو آوه ندارم، اما به نظرم مهدی تمام ویژگی‌های لازم برای بازی در تیم‌های سطح بالای پرتغال را دارد. من با طارمی در ارتباط هستم و باید بگویم او از شرایط کنونی‌اش راضی است، اما می‌دانم که به دنبال چیز‌های بیشتری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طارمی از زمان بازنشستگی علی دایی، بهترین مهاجم ما به شمار می‌رود، هرچند نمی‌توانم آنها را با هم مقایسه کنم. علی دایی در تاریخ فوتبال قاره آسیا یک وزنه است و هنوز هم بهترین گلزن رده ملی در جهان است. کیفیت بازی مهدی طارمی، اما می‌گوید که او بهترین مهاجم حال حاضر ایران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zolkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید وضعیت پرسپولیس بهتر شود