تاریخ انتشار: 1398/12/28 11:14
کد خبر: 67303

ماجرای استعفای معاون حقوقی باشگاه تراکتور

روز گذشته (سه‌شنبه) معاون حقوقی باشگاه تراکتور، از سمت خود استعفا داد.
ماجرای استعفای معاون حقوقی باشگاه تراکتور

روز گذشته (سه‌شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور، از سمت خود استعفا داده است. پس از این شایعه، کاراندیش در تماسی که با خبرنگار  داشت، این خبر را تایید کرد.

پیگیری‌های خبرنگار در این مورد نشان می‌دهد که گویا یک هفته‌ای می‌شود که کاراندیش از سمت خود استعفا داده و یکی از دلایل اصلی گرفتن این تصمیم از سوی معاون حقوقی تراکتور، فشاری بوده که روی او بابت پرونده ۲ بازیکن سابق این تیم به نام‌های لی هری اروین و آنتونی استوکس بوده است.

نکته جالب اینجاست که پرونده این ۲ بازیکن قبل از رفتن کاراندیش به باشگاه تراکتور مطرح بوده و، چون بحث مالی در آن وجود داشت و ۲ بازیکن خودشان از این باشگاه شکایت کرده بودند، دفاع کردن برای باشگاه تراکتور سخت بود. از طرفی با توجه به همین موضوعات، از ابتدا هم مشخص بود که استوکس و اروین به حق‌شان می‌رسند چراکه آن‌ها پولی دریافت نکرده بودند.

همچنین بعد از رای فیفا که علیه باشگاه تراکتور صادر شد، هجمه زیادی روی کاراندیش به وجود آمد و برخی معتقد بودند این شکست تقصیر او بوده است. به همین دلیل بود که معاون حقوقی باشگاه تراکتور ترجیح داد از سمت خود استعفا دهد و در چنین شرایطی باشگاه را ترک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ppa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 معاون حقوقی باشگاه تراکتوراز سمت خود کناره گیری کرد