تاریخ انتشار: 1398/12/28 18:29
کد خبر: 67258

دلتنگی هواداران فوتبال برای یک چهره آشنا / فردوسی پور دقیقا کجایی؟

بعد از گذشت یکسال از تعطیلی برنامه نود و رفتن عادل فردوسی پور، محمد حسین میثاقی هنوز نتوانسته انتظارات هوادارن فوتبال به خصوص برنامه نود را برآورده کند !
دلتنگی هواداران فوتبال برای یک چهره آشنا / فردوسی پور دقیقا کجایی؟

منصور قاسمی، بعد از حذف برنامه نود از جدول برنامه های شبکه سوم صدا و سیما ، شاگرد چند ساله فردوسی پور یعنی محمد حسین میثاقی که تا چند ماه قبل از این جانشینی ، تقریبا مجری تمام برنامه های گزارش ورزشی شبکه سوم سیما شده بود ، گزینه مدیران شبکه سوم سیما برای این تعقیر بود.

اما از همان اول تردید هایی در بین اهالی فوتبال و رسانه به وجود آمده بود که آیا محمد حسین میثاقی می تواند جانشینی مناسب برای مجری ۲۰ ساله پر مخاطب ترین برنامه صدا و سیما باشد یا خیر ، هر چند میثاقی از انگیزه های زیادی برای پر کردن جای خالی عادل فردوسی پور داشت اما با شروع برنامه جدید شبکه سه فاصله های زیاد برنامه فوتبال برتر با برنامه نود نمایان شد

محمد حسین میثاقی که در برنامه نود به عنوان یک گزارشگر میدانی ایفای نقش میکرد نتوانست همچون استاد خود ارتباط زیادی با مردم برقرار کند و مردم را تا پاسی از شب در جلوی تلوزیون نگاه دارد و به مانند فردوسی پور نقش محوری در برنامه اش داشته باشد.

میثاقی حتی در گفتگو با مهمان های برنامه اش قادر نیست جذابیت های برنامه برنامه نود را تکرار کند و با سوالات و مناقشه‌هایش با آنها، رغبتی برای تعقیب و تحریک مخاطبان فراهم نمی‌کند. برنامه فوتبال برتر حتی مانند برنامه نود سعی در واکاوی مسائل برای روشن تر شدن دقیق مسائل را ندارد .

برنامه فوتبال برتر که در هفته گذشته به بررسی مشکلات اساسنامه فدراسیون فوتبال گذشت نشان داد این برنامه دیگر از برنامه مجری محور خارج شده سعید آذری و هوشنگ نصیر زاده دو مهمان فوتبال برتر با به دست گرفتن نبض این برنامه موضوعات بحث را به هر سمتی که خواستند هدایت کردند کاری که درحضور عادل کمتر فرصتش را پیدا میکردند.

محمد حسین میثاقی در برنامه آخر سال خود هم سوپرایزی ویژه برای بینندگان خود
نداشت و با دعوت از میهمان فوتبالی برنامه ایی به دور از هیجان برای بیندگان خود تهیه کرد .اما فردوسی پور سعی میکرد با دعوت از چهره های غیر فوتبالی همچون محسن تنابنده، رامبد جوان ، سروش صحت و حتی عروسک محبوب برنامه خندوانه برنامه ایی متفاوت برای جذب مخاطب داشته باشد و این یکی از نقاط عطف عادل فردوسی پور در اجرای نود به حساب می آمد.

میثاقی حتی در برنامه اخیر خود برنامه ایی را برای بررسی حاشیه های اخیر و بی شمار دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تا بینندگان فوتبالی شبکه سوم سیما بیش از همیشه دلتنگ برنامه های چالشی عادل فردوسی پور شوند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxbkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سر فردوسی پور را کلاه گذاشتند / از ۹۰شکایت کرده ایم!
کریم بهرامی: